2013. jún. 30.

Elvesztettem a fonalat

Persze csak a blogolás tekintetében :)

Szinte nincs olyan nap az életemben, hogy ne foglalkoznék fonallal, vagy festem, vagy fonom, vagy kötöm őket, és továbbra sem tudok betelni velük. A legújabb izgatószerem a különböző fonástechnikák, még ha a felhasználásukat el sem tudom egyelőre képzelni, de amíg kitalálok valamit, addig is élvezem a finom gyapjak adta puhaságát, színeit, és csodálatos textúráját.


Persze születtek klasszikus fonalak nagy számban, azokat is hamarosan mutatom.

10 megjegyzés:

aarkus írta...

Ez már színtiszta kegyetlenség, ilyeneket mutogatni!!! Ez hihetetlen, fantasztikus, gyönyörűséges! Eddig csak külföldi blogokon láttam hasonló nyalánkságokat. Ebbe a legutolsó keletiszőnyeg-vörösbe egészen beleszerelmesedtem!!!

Kicsianya írta...

Fantasztikusak ezek a fonalak! Én még csak a fonás alapjainál tartok:(
Én valami jópofa sálnak, esetleg sapinak tudnám őket elképzelni...főleg azt a rózsaszínt:)

Aniko írta...

ez az amit az ember lánya megálmodik magának! Ha véletlenül eladásra készítetted, akkor a kékesre most azonnal vevő vagyok.Imádom!!!!!!Mindig szépek a fonalaid, de ezek!

Marikje írta...

Gyönyörűek

bucilla írta...

Köszönöm a kedves szavakat Lányok, én még csak gyakorlom ezeket a technikákat, de nagyon élvezem :) Anikó kedves, az a kékes nekem is nagyon tetszik, őt szerintem egy szövetbe fogom elhasználni, de a későbbiekben biztosan fogok ilyesmiket készíteni eladásra is.

Aniko írta...

Felcsigáztál, hogy használod szövetbe? Betétet kötsz belőle, vagy szövést készítesz? Huh....

bucilla írta...

Szőni fogok belőle, ez lesz a láncfonal, azaz a vetülék, persze valami nagyon "kreatív" szövet lesz, de még gyűjtögetem hozzá az alapanyagokat :)

KB Design írta...

Wunderschön!

Liebe Grüsse, Brigitte

anyahajó írta...

Ó, nagyon is van ötletem, hogy mire lehetne használni ilyen textúrájú fonalakat. Csodaszépek lettek!

bucilla írta...

Köszönöm :)örülök hogy tetszenek. Azóta egyet tettem tönkre belőlük, illetve nemezzé alakult, kötés, és mosás útján, de nem bánom, mert egyszer ki kellett próbálnom, és igazán cuki lett a végeredmény, bár a fonal szépségét egyáltalán nem adja vissza.