2012. júl. 29.

Visszatértem:)

Kicsit nehezen rázódom vissza a megszokott kerékvágásba, pedig már több mint két hét eltelt mióta hazajöttem:( Azóta alig festettem egy kevéske fonalat, (azóta már a polcon vannak) alig kötöttem néhány sort a türkiz csíkos kendőmbe, pedig jó lenne mielőbb befejezni végre.
Viszont érkezett egy csodás roving, azt azonnal megfontam, izgatta a fantáziámat a sok szín ami benne van.

60% Polwarth/40%selyem, 150gramm, és egyelőre egyágúan hagytam, így 880 méter a hossza.


Régebbi festésekből maradt gyapjak voltak még kékes-zöldes barnás árnyalatokban a fonós kosaramban, nem mintha tetszettek volna, de nem volt más készleten, így azokat is összefontam, nekem továbbra sem tetszik, de két sapi kijön belőle Pasinak, abból úgyis sokat fogyaszt a drága, és neki még a színe is bejön:)
A súlya 140 gramm, 3-ágú, a hossza pedig 380 méter lett.

1 megjegyzés:

Elinor17 írta...

De gyönyörűek !!Már hiányoztak a szép színeid .:)