2012. jún. 17.

WWKIPD

A kötés világnapja alkalmából két napig szinte csak kötögettem, és persze e neves nap elég ok volt arra, hogy újabb kendőnek álljak neki:)
Ez is csíkos, a fonal még régebbről való, Melinda festette, és ha jól emlékszem Zazival majd ölre mentünk érte egy két évvel ezelőtti, szintén ez alkalomból tartott találkozón.
800 méteres Babyalpaka-selyem összetételű ez a szépség, ami nekem 2 mm-es tűvel kötve tetszik leginkább, így tudtam hogy önmagában nem lesz túl nagy, ezért egy hasonló összetételű fonalból festettem hozzá egy dohány színű párocskát.


Még nagyon kicsi a mérete, de a szemek száma 400 felett van már most.


Nem tudok betelni a színeivel....

A minta saját feldolgozás, kifli alakú lesz, bár eredetileg a Concentric nevű mintáját kezdtem el, de nem tetszett, inkább megyek a saját fejem után.






Idén harmadjára ünnepeltük együtt Melindával a WWKIPD-t, aki is furmányos módon tudakolta ki szívem vágyát, majd lepett meg ezekkel a gyönyörűségekkel:


Bár kötéssel rég nem jelentkeztem, de jó néhány dologba böktem a tűimet mostanában, csak az a baj, hogy a kitartásom pont fordítottan arányos a kezdeti lelkesedésemmel:(


5 megjegyzés:

Harmat írta...

Ezekkel a színekkel én sem tudok betelni, eszméletlen gyönyörű!

Nina írta...

Már többedszerre jövök visza, hogy még egy kicsit gyönyörködjek... Ez a kendő álomszép lesz! Már most is az... :)

Melinda írta...

Érdekes, hogy így a képeken még jobban úgy tűnik, mintha a barna csíkok megfolytak volna a türkizes részekre. Csodaszép kendő lesz - még ha ezzel picit a magam munkáját is dicsérem.;) Nagyon jól kitaláltad hozzá ezt a gyönyörű dohány színt.

Amanda írta...

Mondom és, hogy a kék és a barna jók együtt. De még mennyire!

Elinor17 írta...

De gyönyörűséges !!Kívánok Neked kitartást , hogy láthassam a végeredményt !:)