2012. febr. 11.

Színek rengetegében

Most, hogy kint minden olyan fehér, nem tudok betelni a színekkel, ami önmagában nem lenne baj, ha képes lennék mindig csak egy valamivel foglalkozni. Így viszont semmivel sem haladok, ide oda csapongok, hol kötni van kedvem, hol fonni, és még a két tevékenységen belül is több dolgot kezdtem el mostanában:( Van vékony tűs kötésem, és vastag is, persze nem is egy, van nagyon vékony fonásom, és van picit vastagabb, sőt, van egy hosszan átmenetes is, no meg natúr színű is és így tovább...
Ami viszont szerelem, az ez a fonal, amiből 40 dekát festettem magamnak. Egy pulcsi készül belőle, aminek a fazonja még képlékeny, mert a szemszám, és a tűméret olyan, hogy mindháromhoz megfelel amit kinéztem magamnak, csak nekem kellene végre eldöntenem, hogy hogyan tovább.

3,5-es tűvel kötöm, így nem túl szoros, de a kötéspróba mosása után láttam, hogy még picit vastagabb lesz a fonal.
Ez az az 540 méteres merino, amit festeni szoktam, ilyen a kötésképe:

Festettem egy rovingot, persze nem konkrét terv alapján, így a végére annyira tobzódtam, hogy mindent rálöttyintettem, ami előttem volt, hát nem lett az a szolid, de már elkezdtem fonni, és nem rossz a végeredmény:)


Ez meg a komód, ami előtt minden este tanácstalanul állok, hogy mihez is nyúljak:(

Hogy mások is tobzódhassanak a színek sokaságában, holnap újra feltöltök egy adag fonalat:

13 megjegyzés:

Annás írta...

Az a nagy, színes fonat egészen elképesztő! És a komódod tetején is csupa izgalmas dolog van, nem csodálom, hogy nehéz a döntés, melyiket is válaszd :)

Zazálea írta...

juj,Buci, reggel wampra megyünk,hánykor rakod fel? sírva is fakadok tán, ha lemaradok :)

Maria írta...

Hát az a legelső fonal különösen gyönyörű!

paribanu írta...

Az én komódom pont ilyen:-) Tele van Buciságokkal és én is tanácstalan vagyok sokszor, mhogy mit válasszak, de ez jó!

Jucuu írta...

Nem mondom, igen vonzó látvány a komódod teteje. :)

Ilonamamzi írta...

Csodálatos mind. A tanácstalanság nem csak Nálad van, én sem tudom, hogy melyiket is válasszam, mind gyönyörű.

Brigi írta...

gyonyoru mind, kivancsi vagyok a rovingra nagyon!

Zsófi írta...

most mondom, hogy kérekszépen:)

http://www.barkafonal.hu/shop/blog/horgolosuli-lecke18/ iylet szeretnék csinálni. akármelyik szín jöhet, de leginkább a pinkeslilássrágásott jobboldalt vagy a liláskékes:) megérdemlem:)mindig lemaradok:)

bucilla írta...

Köszönöm Lányok:)
Zsófi, egy pinkes-kékeset félretettem neked jó?

Kriszty írta...

én mindig lemaradok a dolgokról. :( nagyon szépek!

atira írta...

Nagyon szépek !

Elinor17 írta...

Gyönyörűek !Kíváncsi vagyok milyen lesz megfonva az a szép gyapjú .:)

Paat írta...

Ezt az orgiát! Imádnivaló!:)