2012. febr. 25.

A maradék felhasználás jegyében

A mostanság felgyülemlett projektekhez szükség van még jó pár tárolóra, és ha már kötés lesz benne, akkor legyen stílusos:)
A maradék, illetve régebbi, bénácska kézzel font fonalaimat fogom hozzá felhasználni, természetesen filcesíteni szeretném, hogy jó tartása legyen.


Ez a legutóbb készült fonalam, ami saját kártolásból született, szintén mindenféle maradékokból. Nagy része Merino gyapjú, 25-30 grammnyi selyem, és néhány dekányi saját festésű viszkóz. Tanulságnak jó volt, mégpedig hogy viszkózt képtelen vagyok csomómentesre kártolni, majd fonni, ráadásul az ujjamat még jól meg is gyötörte. Ahogy szegény kinéz, lehet hogy ő is valami szütyőként fogja végezni:(
A súlya 150 gramm, és 420 méter lett a hossza.



Mindenesetre háttérnek egészen jól mutat Barbitól választott legújabb gyűrűüvegeink mögött:)


Mindig sopánkodom, hogy végre meg kéne tanulnom horgolni, most már nem nagyon van kifogás:) Anikó küldte nekem ezeket a cuki kis tűket még karácsonykor.
Habár horgolni nem tudok, de nézegetni nagyon szeretem őket.


A festés sem maradhatott el, még ma felkerülnek a legfrissebb fonalak a helyükre.

11 megjegyzés:

En - Hababann írta...

Izgalmas ez a tároló :) Nekem is kell hasonló.
Ezek a fonalak, balról a 2,3...

nöné írta...

Hűha, mik vannak itt már megint:o) Gyönyörű minden szépség!
A tatyó nagyon jó lesz. Épp a napokban jutott eszembe, hogy össze kellene szedegetni mindenféle fonalmaradékot, és tatyózni. Izgalmas lehet nemezelhető és nem nemezelhető fonalak házassága is.
Azok a horgolótűk, hát azok csodásan néznek ki. Kíváncsi vagyok, milyen lehet a fogásuk.

paribanu írta...

Na, bénácska fonalból nálam sincs hiány, én is próbálkozom mindenfélével, hogy mi is lehetne belőle...

Gyönyörűek a horgolótűid tényleg, szerintem próbáld ki, ne hagy őket parlagon.

A fonalaid meg..., de hisz úgyis tudod:-)

Harmat írta...

A szütyőke nagyon ígéretesen indul ;)
Bármit is mondj, ez a fonal dögös!!
A színreceptoraimnak meg megint annyi lett...

GumiPók írta...

Hát, nekem most az a tanulságos fonal tetszik a legjobban. :)

Irenka írta...

A maradékaid is szépek, klassz tatyó lesz belőlük. Az a horgolótű-kollekció!

Melinda írta...

jó ötlet a fonalmaradékok ilyen jellegű felhasználása:)
a saját kártolású fonal érdekes tanulópénz lehetett,de biztos nem vette el a kedvedet...:D
Az új fonalak pedig nagyon ígéretesek,jaj és a horgolótűk....aki ilyen szépségeket köt,a horgolás csak nem fog ki rajta!?:)

Elinor17 írta...

Szépségesek a maradékaid is !:)

MrsYarnart írta...

én szívesen adoptálnám bármelyik bénácska fonalad :D a vásárlásról megint lemaradtam :(

KB Design írta...

Wunderschöne Stränge.... genau meine Farben dabei!
Liebe Grüsse

Brigitte

Bucilla írta...

Köszönöm Lányok::)
Vielen dank Brigitte:)