2012. jan. 14.

Első festés

Akár "gyenge kezdés" is lehetett volna a bejegyzés címe, mindössze néhány motring Angóra keverék fonallal kezdtem idén a festegetést, viszont a jövő héten többféle összetételű, és vastagságú fonalakat hozok majd:) Hamarosan feltöltöm őket ide.


Kézimunka terén nem sok mindennel dicsekedhetek, mindössze egy motring fonal készült mostanság, ez az első háromágú, (nem navajo technikával) cérnázott fonalam, ami végül annyira nem tetszett, így Zsu-ra bíztam a felhasználását,

Ő pedig rám bízta néhány napra a kártolóját, úgyhogy sokat játszottam vele:)

Próbáltam fonni is az új batt-okból, hát enyhén szólva effekt fonal lett az eredmény, egyelőre barátkozom a látvánnyal.

8 megjegyzés:

paribanu írta...

Bele fogsz jönni, ebbe olyan biztos vagyok, mint kevés más dologban:-)
S akkor majd táthatjuk a szánk...Nagyon várom a festettjeidet!

GumiPók írta...

Az a baj, hogy a hamarosan mindig akkor van, amikor én nem vagyok itt. Pedig azok az angórák nagyon tetszenek. :)

Tündérviola írta...

Én pedig reménykedve mantrázom, hogy: lesz narancs színvilágú festés, lesz narancs színvilágú festés, lesz narancs színvilágú festés :))))

paribanu írta...

Bucikám a középső zöldes és a mellette lévő barnás az enyém lehet? Bár a paramétereit nem tudom, de azt nagyon is tudom mi lenne belőle...:-)

bucilla írta...

Köszi lányok:)
Kati: félretettem neked, köszönöm szépen:)
Tündérviola: sajnos narancs az nincs közte:(

Tündérviola írta...

Várom a következő adagot ;) , nem adom fel :D

Brigi írta...

ezek a lilak nagyon szepek! de a tobbi szin is pompas!!!

bucilla írta...

Köszönöm lányok, kedvesek vagytok:)