2012. jan. 28.

Egy sima pulcsi

Nagyjából ennyi amit mostanában kötöttem, egy nagyon egyszerű pullóver magamnak, inkább a fonal az ami extra, Baby-alpaka, selyem és merino gyapjú van benne. Miután vékony fonal, így két szálát összefogva készült 4-es tűvel, majdnem 1200 méter került bele.
Az ujja igen passzentos lett, de nem kényelmetlen, e-miatt nem bontom le, nem a kötést sajnálom benne, hanem a varrást, amit még mindig utálok:(


Mostanában alig alig fontam, de a kártolás elbűvöl továbbra is:



Ezzel a képpel réges-rég adós vagyok, Kati varrta ki miniben, minden lyukba öltve az antik vásznon, amit ő maga festett. Hogy hogyan volt szíve ezt nekem adni, arra még nem jöttem rá, mert aki már hímzett keresztszemest miniben, az tudja mekkora munka van benne. Éppen volt itthon hozzá egy antik hatású keret, így díszíti azóta a nappalink polcát:) Ugye milyen szép?


És ha már szépségről van szó, megmutatom miféle gyönyörű kincsekre tettem szert Barbitól, egy árucsere keretében:)
A háttér nem véletlen, a harmóniát szerettem volna érzékeltetni a repedezett gyűrű és a nyakmelegítőm között.

Ami pedig elmaradhatatlan, az a festés ugyebár, holnap feltöltésre kerülnek az új fonalak is:)
Újabban nem tekerem át a fonalakat, mert sokszor elvesznek a színek a vékony fonalak fotóin, remélem azért így is tetszeni fognak.

9 megjegyzés:

Maria írta...

De szépek, különösen ez az utolsó két kép!

Tündérviola írta...

Viseld egészséggel a pulcsit!!

Az utolsó képen a fonalakat egytől egyid átölelném, és örökbefogadnám!

nöné írta...

Jaj, a szívem! Micsoda gyönyörűségek egytől egyig! A pulcsi nagyon tetszik, az a miniatűr pedig, Katink csodás munkája, igazán méltó helyet talált Nálad! Nagyon szépek a színeid ismét, nekem így, áttekeretlenül is nagyon tetszenek, de továbbra is tartom magam a fogadalmamhoz:o)

bucilla írta...

Köszönöm Lányok:))
Nöné: a nyomába sem léphet a pulcsijaidnak...

Ariadne Műhely írta...

Az a keresztszemes milyen szép! Már néztem Katinál is, hogy vajon kié lesz majd.
A fonalak, mint mindig, csodaszépek.

paribanu írta...

Gyönyörű fonalak! A kártolás is...Hát persze, a szokásos:-)

Elinor17 írta...

Gyönyörűségeket hoztál !A pulcsid nagyon tetszik , gondolom kellemes viselet a bőrön .A összevarrást értem , én sem szeretem .:)Volt , hogy fél évig rakogattam valamit mire rászántam magam .

Annás írta...

Nagyon tetszik a pulcsid, pont az ilyen egyszerű, de kifejező darabokat szeretem igazán :)

MrsYarnart írta...

megint milyen szépségeket mutatsz!