2011. nov. 14.

Volt egy fonal

Amit korábban itt mutattam, tetszett ugyan, de nem illett az én sötét színvilágú ruhatáramhoz, így nem ragaszkodtam hozzá, mégis kötöttem belőle egy kendőt.












Aztán elvittem magammal egy találkozóra, Mónikához, ahol annyi de annyi szépséget láttam, hogy néhányuknak nem bírtam ellenállni, Mónika pedig a kendőnek nem tudott ellenállni, így gazdát cserélt néhány holmi:) A pazar vendéglátásra már ki sem térek, mert már attól elcsapom a hasam, ha felidézem magamban a roskadó asztalok látványát:) Itt is köszönöm a csodás napot, jó volt veletek újra találkozni.
Én ezekkel a szépségekkel tértem haza:

Ezt a csúnya fonalat pedig egy nagy adag újra kártolt mindenféléből fontam, kicsit sem szép, én csak rusztikusnak nevezem,(nehogy megsértődjön) de barátkozom a színével, mert vagy 60 dekányi van belőle, amiből minimum egy kardigánt kell hogy kössek magamnak, ha már ennyit vesződtem vele.

18 megjegyzés:

aarkus írta...

Én totál belezúgtam a "csúnya" fonaladba, Buci!
A kendő iránti lelkesedést meg igazán megértem, mert gyönyörű az is.

nöné írta...

Még hogy csúnya... ha-ha-ha, nevetőgörcsöt kaptam:o) Nagyon csinos kardigánt fogsz belőle készíteni, már látom lelki szemeim előtt. Valami klassz kis gombokkal, hmm...fincsi lesz. (Mi van most énvelem?)

A szerzeményeid csodásak, látom, Te sem tudtál ellenállni egy-két különösen csábító "madzagnak":o)

Nina írta...

Hát a kendőd valami álomszép már megint :) A "csúnya" fonalad sem ronda, sőt.. nagyon is szép!!

Ányi írta...

Gyönyörű ez a kendő - vagy a mi ízlésünk van tán kicsorbulva?! :DDD

Csilla írta...

Nagyon jók a kendő színei.De a fonal sem ronda,kiváncsi lennék rá miylen megkötve.

Harmat írta...

Szépséges a kendő! Nem értem, miért nem vagy kibékülve a fonallal, szerintem dögös!

Mázsa Viki írta...

Lehet, hogy meg kellene látogatnod a szemészt! :) Gyönyörű ez a csúnya fonal!
A kendőről meg nem is beszélve! :)

Amanda írta...

A kendőd, mint mindig pazar. Nem csodálom, hogy Mónika elszerette tőled.
A kártolt mindenféle olyan csúnya, hogy már szép! Kíváncsian várom a csinos kardit belőle.

Melinda írta...

Gyönyörű lett a kendő Betti!!

MrsYarnart írta...

irigylem mónikát! az a kendő csodaszép lett! a kis rusztikus "csúnyát" az utolsó képen én szívesen befogadnám otthonomba:P

Zandiflora írta...

Szerintem is jó lett ez a fonal, így különleges. Kiváncsi vagyok milyen lesz megkötve.
A kendő pedig szokás szerint gyönyörű!

Irenka írta...

A kendő egyszerűen csodás lett! A csúnya fonalad pedig ezen a monitoron szépséges, szuper felső lesz belőle, ebben biztos vagyok. :)

paribanu írta...

Gyönyörű a kendő és a fonal is!

Annamari írta...

Az a csúnya fonal igazából gyönyörű :). A kendő is nagyon tetszik. Meg a szerzeményeid is :)

lomaquilt írta...

Meg szabad kérdezni, hogy hány deka fonal ment rá a kendőre? Egy leirásban olvastam (középvastag) fonalból 30 dkg.de mikor elkezdtem kötni, 20 dkg-nál még a felénél sem tartottam.

bucilla írta...

Persze hogy meg szabad:) Alapból mindig odaírom, pont most felejtettem el:) Ez egy elég vékony fonal, a súlya nem feltétlenül mérvadó, a hossza is lényeges. Ez majd 600 métert evett meg, 3.25-ös tűvel, így lett a mérete 180 hosszú, és olyan 40-45 cm magas.

lomaquilt írta...

Kösz ez elvileg kielégitő, az itthon elfekvő fonalaimból szeretnék csinálni kendőt. Azokon súly van feltüntetve, némelyiken a Nm szám amiből kiszámolható a súly és hossz. Igy fogom nézni.

Elinor17 írta...

Ez a kendő valami gyönyörűség !!Megértem Mónikát , hogy beleszeretett és elcserélte .A "csúnya" fonalad is nagyon szép . :))