2011. nov. 27.

Egy kis kötés

Néhány hete készült ez a kendő, de valahogy sosem került a fényképezőgép elé:)
A hangsúlyos színei miatt egy teljesen egyszerű mintát tettem bele, a fazonja pedig a szokásos kunkori.

Minta: saját
Fonal: sk festett-font kétágú extrafinom merino gyapjú
Tű: 3.75mm KnitPro NovaMetal
Méret: 180x40cm




Ezt a kis kardigán félét már tavaszra készítettem magamnak:


Minta: Nevis Cardigan by Stefanie Japel
Fonal: Classic Yarn Alpissima1800 (Ágitól)
és Mondial Le Perle Prestigio Super a két fonalat összefogva kötöttem.
Tű: 4,5mm KnitPro NovaMetal


Ezen a fotón jobban látszik az eredeti színe:



Kötöttem egy nyakmelegítőt, vagy "cowl"-t, Malabrigo Rios fonal Arco Iris árnyalatából.
A fonal isteni finom puha, a színeibe pedig teljesen beleszerettem.

Minta: saját (már ha ezt mintának lehet nevezni;))
Fonal: Malabrigo Rios Arco Iris, (1001 Fonal)
Tű: 6mm KnitPro NovaMetal

Fontam is egy keveset, született néhány igen színes fonal, amikből egyszer szeretnék magamnak egy bohém stílusú pullóvert kötni, valami ehhez hasonlót.



Ezt a gyapjat még Szilcsiltől vettem a tavaszi Csillaghegyi fonókörben, ő kártolta szójaselyemből, és Leicester gyapjúból, az állaga olyan volt mint a felhő:) Megfestettem, de a fonásnál nem tetszett a végeredmény, túl rusztikusan tudtam csak fonni, ezért újrakártoltattam, így viszont majdhogynem egyszínű lett megfonva.

15 megjegyzés:

Zazálea írta...

hogy hát jaj...mert annyira, melyiket dicsérjem előbb, a kötést vagy a fonalat vagy melyiket...annyira, de annyira!

Vea írta...

Én meg szóhoz sem tudok jutni!

Mázsa Viki írta...

Ó, Betti, itt legeltetem a szemeimet. :) Ezzel már jól indult a napom. Egytől-egyig csodás, a fonásodra meg olyan irigy vagyok. :)

nöné írta...

Húha, Bucikám, ez nem semmi kis bejegyzés lett! A kendőd színe érdekes, izgalmas, a felső roppant tetszik, nem különben a cowl, látom sikerült a minta:o) És a színei,hát az valami fantasztikus. A fonás, tetszett az eredeti is, de őszintén bevallom, a végeredmény mesés. Na, azt hiszem, minden jelzőt felhasználtam:o)

Maria írta...

Milyen szépségeket mutogatsz itt sorban, egyik jobb, mint a másik!

bucilla írta...

Köszönöm lányok:)
Nöném, miután megerősítettél az emlékezetemet illetően, naná hogy sikerült:)A te tunikád volt az inspiráció:)

Macus írta...

Mennyi-mennyi gyönyörűség! Fantasztikusakat alkottál:

Annamari írta...

Bucikám, az a kendő... nem találok rá szavakat...
A kardigán is jó kis darab. A fonalak pedig a tőled megszokott gyönyörűségek :)

Zandiflora írta...

Hű, megint mennyi szépség! Nem is tudom melyik tetszik legjobban :) A kardigán nagyon, a fonalak szintén és a kendő...

Millie írta...

Besárgultam!!!!

Amanda írta...

Csak pislogok! Nagyon szépeket, és különlegeseket hoztál már megint. Öröm benézni hozzád, már megint!

paribanu írta...

A többiek már mindent leírtak...
Mennyei színek,fonalak,kötés...
Szóval a szokásos:-)

Elinor17 írta...

Csodaszépeket mutatsz megint !!:)Nagyon tetszik ahogy merészen bánsz a színekkel és a végeredmény harmonikus és ízléses .

MrsYarnart írta...

micsoda színek (sóhaj, sóhaj, sóhaj, és megint csak sóóóóhaj :)

wondrlanding írta...

Csak lesek tágra nyílt szemekkel. Gyakorlatilag mindet szeretném, ami itt szerepel!