2011. szept. 11.

Egy újabb kendő

Nagyon lassan készülgetett ez a kis színeske, ami azt hiszem nagy kedvencem lesz a hűvös őszi napokon. Melinda lepett meg ezzel a fonallal még kora tavasszal, és nagyon el volt bizonytalanodva hogy tetszeni fog-e nekem, hát remélem elég bizonyíték ez rá , hogy idén ez az első olyan kendőm, ami nem kézzel font fonalból készítettem magamnak:)
A szürkét kifejezetten ehhez a fonalhoz festettem pótlásnak, hogy nehogy kicsi legyen, szerintem jól passzolnak, mert az alap fonalnak is volt egy szürkés patinája.
A fazon a szokásos kunkorodós, a mintába egy kis csavarintás került, hogy még jobban össze kócolja, és adjon egy kis hullámot a színes csíkocskáknak.
Ez az első kép a leginkább színhelyes, a többi kissé kékes beütést kapott:(
Minta: saját
Fonal: Smelinda fonalmesék, 100g, +50g szürke a szélmintához.
Méret: 190cmX45cm
Tű:3,75 KnitPro Nova Metal














Persze fontam is egy picit, mindössze egy 100 grammos roving készült mostanság, 600 méter lett a hossza kétágúan.

21 megjegyzés:

Klaudia írta...

Nagyon szép gratulálok. Különlegesek azok a csavarások, és a színpárosítás is:)

Már régóta meg akartam kérdezni, csak eddig nem mertem. Tudsz ajánlani valami alapmintát az ilyen formájú kendőkhöz? Mi a technikája, a rövidített sorok?

Harmat írta...

Gyönyörűséges lett, szép mintát találtál ki hozzá.

Mázsa Viki írta...

Betti már megint elaléltam a kendődtől! Ez a különleges minta valami csodaszép. Még a neved nem is láttam a képernyőn, a fotóból rögtön tudtam, hogy Te készítetted!
Melinda fonala is csodálatos! szokás szerint úgy tökéletes, ahogy van. Na, jól kicsöpögtem magam! :)

Macus írta...

Ó, Bucika, ez annyira szép....

bucilla írta...

Köszönöm lányok:)
Klaudia: ez nem rövidített soros talán a lazy katy-t tudnám ajánlani, de azt tükrözni kell.
Viki: köszönöm, ez a cél mármint hogy egyedi, és jellegzetes legyen:)

Klaudia írta...

Köszönöm:)
Nincs kedved a mintát árulni? Nagyon ígéretes a formája. A háromszögletűnél mindig az a bajom, hogy az alja leér a fenekemig, de körbetekerni meg nem tudom rendesen. Ez olyan pont jó méretűnek tűnik.

Melinda írta...

Naaaagyon szép lett a kendőd és kifejezetten jól áll neki a szürke szegély!:) És jól van, most már hiszek neked, oké?;D
A fonomány is csodás, izgalmas színei vannak.

gabi írta...

Nagyon tetszik a minta és a Melinsa fonala is szép, meg persze a tied is :)

Varga Gabi írta...

Ez kész orgia, Betti, egyik szebb mint a másik. :)
Klaudiával egyetértek, ki kellene adnod a mintáidat, a rav-on vagy az etsy-n kapkodnának utánuk. :)
Fonásaidat nem fogod árulni? Ha képes vagy megválni tőle - persze maximálisan megérteném ha nem :) - akkor erre a gyönyörűségre lecsapnék. Egyszerűen nem tudom róla levenni a szemem. :)

Kriszta írta...

Megint egy gyönyörűséges kendőt hoztál, nagyon szép lett!
Na és az a fonás is meseszép :)

bucilla írta...

Köszönöm lányok:)
Gabi: ezt a fonalat nem fogom megtartani, ha szeretnéd, akkor a tiéd lehet, amúgy is etsy-re szántam.

nöné írta...

Gyönyörű ez a kendő! Ezzel a fazonnal beírtad Magad a kendőtörténelembe:o)
A fonal is különlegesen szép!

Annamari írta...

Bucikám, az a kendő gyönyörű, a mintáját nagyon eltaláltad!
A fonal is csodaszép.

Délka írta...

Gyönyörű lett ez a kendő!

ercsu27 írta...

Bucika, gyönyörű a kendőd, mint mindig! :-)

Csilla írta...

Nagyon szép lett ez a kendő, a formája és a csavart mintája tetszik a legjobban.
A fonalka sem rossz ;)

paribanu írta...

Nagyon szép, ahogy ezt már Tőled megszoktuk:-)

MrsYarnart írta...

milyen szép fonalak, kellemes színek! a kendő is igencsak tetszik! :)

Elinor17 írta...

Gyönyörű lett ez a kendőd is !S a fonalad fantasztikus .:)

Irenka írta...

Itt is írom: profi munka! Egyedi és szépséges. A fonal is!

1funkyknitwit írta...

This is a really pretty patterns and that spun yarn -YUM! ...love the colour !