2011. aug. 29.

Kínlódásaim kánikula idején

Még a legnagyobb melegben készítettem ajándékba ezt a Conifer kendőt, igen nyögve nyelősen haladtam vele, sehogy sem csúszott a fonal az ujjaim között, de végül csak elkészült. Az egyetlen pozitívuma ennek a nagy melegnek, hogy hamar megszáradnak a dolgok a blokkolás alatt. Már ha valaki van annyira elszánt, hogy képes felette görnyedni a tűző napon egy fél órát.

Minta: Conifer Shawl by Kate Gagnon Osborn
Fonal: Barka Vasárnap- Mákvirág 80% gyapjú 20% kasmír (100g)
Tű: 3,75mm KnitPro Nova metal
Mérete: 150 X 55 cm

Ez a kedvenc részletem ebben a mintában:

A fonással sem boldogultam sokkal jobban, de valahogy csak kierőszakoltam magamból egy motringot.


Ilyen volt lánykorában:)

Ezt a gyönyörűséges kötős tatyót pedig Nönétől kaptam, mióta magaménak tudhatom, igencsak nagy igénybevételnek van kitéve, nem is nagyon tudok létezni már nélküle:)

Olyannyira, hogy magam is próbálkoztam eggyel, egy félresikerült sk festett Rikker féle kétágú előfonalból, szép nagy lett, igen masszív, sok sok gombóc elfér benne, viszont jó ronda szegénykém... (pedig mosás előtt "kicsit" szép volt)

20 megjegyzés:

paribanu írta...

Gyönyörűségesek...:-)Már az összes szavam elkopott, nem tudok újat mondani, csak amit eddig is ...Meg persze elfogult is vagyok:-)
Na, meg persze irigylem a kendő leendő birtokosát(szokás szerint...)

paribanu írta...

A Nöné-féle tatyókában, mi bújkál?

Macus írta...

Gyönyörű a kendő!

Szerintem a tatyó is jó lett.

paribanu írta...

A táskád engem egy agyagedényre emlékeztet...A füle nagyon tetszik:-)

Vera írta...

Én is csak ismételni tudom a többieket, gyönyörű és a tatyó is..
A fonalak is nagyon tetszenek..

nöné írta...

Csak nem egy újabb Harvest Moon készül?

A kendő nagyon szép, már ismerkedtem a mintájával:o)

A tatyókád pedig szuper, olyan jó masszív, pontosan olyan, hogy megvédelmezi a benne lapuló csodaságokat:o)

bucilla írta...

Köszönöm lányok:)
Nöné: hogy te milyen szemfüles vagy, pullóver készül, a Harvest moon alapján, ha meg nem unom addig, mert éppen alkotói válságban vagyok, többet bontok mint amennyit kötök.

Mázsa Viki írta...

Tök jó ez a tatyó, én nem látom rondának!!!
A kendő csodaszép (szokás szerint csodaszépek a kendőid), és a fonal is szokás szerint csodaszép!
Ebben a nagy melegben én is alig tudtam kötni, ragadt kezem a tűhöz, nagyon.

Elinor17 írta...

Ennyi szépséget alkottál ebben az őrült kánikulában !Gyönyörű a kendőd és a fonal is .A tatyó nagyon klassz , szerintem sem ronda .:)Lehet , hogy megpróbálom én is .Turkáltam egyszer szúrós fonalat , talán az éppen jó lesz .:)

Amanda írta...

Nagyon szép kendőt kötöttél. Nekem nagyon tetszik a tatyód is, főleg a füle.

Nina írta...

Jajj miért mondod, hogy csúnyácska ez a szépséges tatyó??? Szerintem nagyon is csinos darab :))
Meg kell tanuljak kötni :)
A kendőd álomszép, mint mindig!

Harmat írta...

Szépséges kendő, bár Tőled kissé szokatlan, hogy egyszínű... ;)
A fonaladtól teljesen odavagyok, egy lakatlan trópusi sziget csendes kis öblét idézi a képzeteim közé...

Annamari írta...

Bucikám, gyönyörűek! A kendő is, de az a fonal... tudtam én, hogy abból valami csoda lesz, már akkor, amikor rovingban láttam, és nem is csalódtam!

Kriszti írta...

Minden nagyon tetszik, a kendő, a fonal, a tatyók...

Nem csodálom, hogy abban a melegben nehezen ment a kötés.

Irenka írta...

Először elgyönyörködtem a kendődben, olyan csodás, aztán jöttem rá, hogy ez még nem minden! A fonalad fantasztikus lett, és a tatyók is szuperek!

MrsYarnart írta...

gyönyörűek a színeid, fonalaid, na és a kötések! bárcsak rám is ilyen jó hatással lett volna a kánikula! :)

muzsi írta...

én összehajtogatható vendégmatracon blokkoltam (életemben egyszer :)), hamar bemenekültem a napról, megcsináltam a szobába, aztán kivittük :))

Csilla írta...

Nagyon szép a kendőd és a tatyók si jók.

Gabella írta...

Nagyon szép ez a Conifer Shawl! Eddig nem nagyon fogott meg, pedig már vagy 50x megnéztem a ravelryn... De a te közeli képed alapján egyre jobban tetszik! Főleg a szegély minta!

Mogyoró írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.