2011. júl. 16.

Fontam, festettem, fotóztam...

Most pedig akkor megmutatom, hogy mivel is foglalatoskodtam mostanában.
Fontam egy keveset, mégpedig nagyon finom Merinói gyapjat, 150 gramm, és 400 méter lett kétágúként, na persze nem ilyet akartam, mert sokkal több benne a barna mint szerettem volna:(

Végre befejeztem a selyem merinó keveréket is, 500 méter lett a 85 grammból kétágúként, ezt kevésnek találtam, mert elég vékony a fonal, gyorsan festettem hozzá pár dekányi pinkes árnyalatot ugyanebből az összetételből, úgy is elég unalmas nekem önmagában, így most már 750 méter a kettejük hossza, talán könnyebb lesz hozzá mintát választani.

Festettem gyapjat is, ezt pont nem voltam képes színhűen fotózni, ennyire nem brutális, hamarosan mutatom majd milyen orsón, mert nem bírtam neki ellenállni.

Lett kékes-zöldes,

Hamvas erdei gyümölcsös,

kicsit őszies,

és lett egy hosszan átmenetes BFL is, igen szolid színekben pompázik, remélem fonva nem lesz ilyen kis penészvirág.

Ezeket már láthattátok itt a blogon, régebbi fonásaim, csak a régi géppel nem tudtam méltó képet készíteni róluk, gondoltam hogy akkor megmutatom őket újra, milyenek is valójában:



És a fonalfestés sem maradhat el, bár mostanában szinte csak megrendeléseket teljesítek, azokat is csúszással:(

Egy kilónyi mennyiséget kézzel, nem egyszerű egyformára festeni, de ez olyan hálás és szép kis fonal, nem nyúlik, nem szöszösödik, nem filcesedik, imádtam vele a munkát.

Lenne még mit mutatnom, de nem akarom hogy megunjátok a színkavalkádot nálam:)
Kötés sajnos nem lesz mostanában, ebben a hőségben nem megy az nekem:(

12 megjegyzés:

Mázsa Viki írta...

Mindegyik csodaszép, de az a kilónyi kék...

Harmat írta...

Eszméletlen! Az ősziestől egész elgyöngültem, de a kékes-zöldes és a "penészvirág" is nagyon izgi, meg a többiek is mind szépek.

Zandiflora írta...

Egy élmény volt végignézni ezeket a szépségeket!

Amanda írta...

Tetszenek a színeid, nekem a penészvirág is tetszik, de főleg a kilónyi kék!

Melinda írta...

Nagyon szép mind, nekem a penészvirág is tuti nyerő. És mint a többieknek, a kilónyi kéktől elgyengült a térdem nekem is rendesen!:D

Irenka írta...

Mindegyik csodálatos, de az a selyem-merinó, és az utolsó két képen látható finomságok... ahhh és ohhh és óhhh!

Újságíró Világvégén írta...

az erdei gyümölcs, az őszi, a penészvirág, meg még sorolhatnám...nagyon eltalált színek...

nöné írta...

Bucikám, ismét hoztad a formádat, gyönyörűek!!!!

Ugye-ugye, ez a nagy meleg nekem sem tesz jót, már a kötőtűim lassan bepókhálósodnak:o)

Millie írta...

Fantasztikus vagy!

Elinor17 írta...

Gyönyörű mindened !Az őszies színösszeállítás különösen a szívem csücske !:)Mutasd a többit is légyszi !!:)

gabi írta...

Csodálatosak!

paribanu írta...

Ejha...