2011. jún. 26.

A kis kétszínű

Már egy ideje szemezek a két színből kötött kendőkkel, nagyon izgalmasak, és vidámak vannak fent a Ravelry-n, amiket mindenképp meg szeretnék egyszer kötni.
Van készen néhány olyan saját fonalam, ami önmagában kevés egy kendőhöz, ezeknél pedig talán ez a legjobb megoldás, ami a felhasználásukat illeti.
Ilyen volt ez a sötét pinkes-lilás is, de hozzá pont nem volt megfelelő pár, így ami zöld gyapjat itthon találtam, azt gyorsan megfontam, és azonnal nekiláttam kötni, mert jól mutattak együtt. Persze a pinket elég nehéz fotózni, egyáltalán nem ilyen harsány.
A Cladonia mintáját választottam hozzá, annyit változtattam rajta, hogy én a kendő testet másképpen szaporítottam, mert nem tetszett ahogy az eredetin látszik a szaporítás, a széle mintáján pedig annyi történt, hogy néhány szemet, és egy-egy sort fordítottra cseréltem, hogy jobban érvényesüljön a fonal szerkezete, és a legszéléről kihagytam a cakkos részt, mert az túl soknak éreztem volna rajta.

A felső széle egyenes, ez a képekből nem derül ki:)
A mérete pedig 190cmX45cm.


Ezen a legélethűbb a szín:


Minta:Cladonia by Kirsten Kapur
fonal: saját festés-fonás
Tű:3,5mm

15 megjegyzés:

Macus írta...

Csodaszép!

Amanda írta...

Tudtam, hogy nem szabad még kikapcsolnom a gépet. Ez igen, hűha meg minden. Nagyon szépséges lett, gyönyörű színekkel!

Irenka írta...

Te egy varázsló, úgy is mondhatnám: fonal-mágus vagy! Gyönyörű lett!

Zazálea írta...

te jó ég, most ájultam el

ercsu27 írta...

Wooow, de jó ez a kis kétszínű! :-)

Sokkal jobb, mint az eredeti!

paribanu írta...

Utánozhatatlan vagy!:-)

nöné írta...

Micsoda párosítás!!

Szihaj írta...

Gyönyörű lett!

Melinda írta...

Imádom!:)

Harmat írta...

Mesés, nem tudom levenni róla a szemem!

Annamari írta...

Gyönyörű.
Meghozzátok a kedvem a kétszínű sál-kötéshez s akkor bajban leszek a sok elkezdett projektemmel... :o)

Millie írta...

Eszméletlen! :-)

Mostanában soxor eszembe jutnak a tihanyi napok... tök jó lenne az idén is együtt látni bennetek!

MrsYarnart írta...

telitalálat: szín és minta teljes harmóniája. gyönyörűűűűűűű!

Ejjkukk írta...

Jajj, de nagyon szép!!!!

wondrlanding írta...

Csak ámulok...szavaim sincsenek...
;)