2011. jún. 26.

Jó pár hete nem mutattam itt semmit, pedig elkészült egy-két dolog, csak éppen teljesen megadta magát a gépem:(
Befejeztem, sőt, azóta már mondhatni agyon is hordtam a lenes pulcsimat, olyan sokszor volt hűvös mostanában, hogy jólesett viselni.
Annyit változtattam az eredeti mintán, hogy kihagytam a leengedett szemes sorokat, csak a legalján van egy sor, de nem igazán tetszett, így aztán nem folytattam tovább.



Minta: Kim Hargreaves, Paloma
Fonal: Phil Lin by Phildar,
Tű: 4,5mm



Fonogattam esténként, el is készült ez az, először is Melindának szánt narancsos Új-zéland-i bárány, 200grammnyi kétágú fonal, ez csak az egyik motring:

Aztán fontam egy kisebb adag majdnem egyszínű óarany-keki színű fonalat, kiegészítésképpen egy másikhoz, mert mostanában kétszínű kendőkről álmodom...
A mályvás-kékest pedig itt már mutattam egyszer, de most összecérnáztam, és persze hozzá is fontam egyszínű szürkét, (arról nincs kép) mert az is kétszínű szeretne lenni majd kendőként.

Ez pedig egy próbafestés próbakötése:)
Teljesen véletlenül került hozzám egy kilóval több őszies színű fonal Ágnestől, aminek nagyon megfogott a texturája, így megtartottam, és újragondoltam a színét, mert az eredeti, minden szépsége ellenére, nem volt az én világom, de így már annál inkább az:)

20 megjegyzés:

Annamari írta...

A pulcsid is nagyon jó lett, ha olyanszerű idő van nálatok mint nálunk, akor bizony elfér. A fonalaid pedig gyönyörűek, nem is tudom, melyik szebb.

paribanu írta...

Nyam-nyam...Az az arany és a mellette lévő, párban sem lenne rossz...Sőt, beindította a fantáziámat...Melindát pedig mélységesen irigylem azért a fonalért...:-)
Miden csodás...a pulcsi is!

Annás írta...

Nagyon tetszik a pulcsid, és ez a kis minta a poszt végén nagyon jól néz ki. Először azt hittem, kitűző. Én hordanám...

nöné írta...

Húúú, micsoda mestermunkák! Az a Melcsi-fonal istenien néz ki!

bucilla írta...

Köszönöm lányok:)

Moncsi írta...

A telepátia márpedig működik!!! Félórája szagolgattam meg egyik művedet, Bucikám, és a félbehagyott darabot folytatom belőle, épp arra gondoltam, lassan kiszagolom belőle a "Buci-öblítő illatot", talán kéne egy új motring, amit készítesz...
Puszi

Amanda írta...

Ilyen gazdag és tartalmas bejegyzésre érdemes várni. Szépeket hoztál megint. Gratulálok!

bucilla írta...

Köszönöm Mónikáim:)

Irenka írta...

A pulcsi is, Melinda fonala is, szóval minden-minden szuper!

paribanu írta...

Mindennap tölthetnél fel
képeket!:-)
Az csodás lenne!

Melinda írta...

:)
Én imádom a fonalkámat, itt is nagyon köszönöm!:x Remélem, mihamarabb mutathatom a belőle készült kendőséget!;D

Harmat írta...

Ó, ezek a fonalak! Az óarany és a mályvás-kékes együtt borzasztóan izgalmas! Melindáé gyönyörű, a kis lila és a pulcsid pedig dögös! :)

Millie írta...

Fantasztikus vagy, mint mindig.

Elinor17 írta...

Mennyi gyönyörűség !!!Nagyon szép lett a kendőd , jól mutatnak ezek a színek együtt .
A fonalak is csodálatosak , nagyon jól bánsz a színekkel .

Zsófi írta...

óóó, hogy juthatnék olyan pirosashoz? ha színhelyes a monitorom

bucilla írta...

Szia Zsófi:) Hát egyelőre nem fonok eladásra, de ha úgy alakul, hogy lesz szabad kapacitásom, akkor majd ezen a blogon hozzá lehet jutni:)

Zsófi írta...

jó lenne. nagyon vagy most tanuljak meg festeni/fonni? örülök, hogy horgolok.

Zsófi írta...

ne is könyörögjek?

bucilla írta...

Hát...ha megtanulnál fonni, akkor szívesen festenék neked gyapjat hozzá:)De én egy valamire való adagot, ami mondjuk 500 méter, kétágúként ugye legalább 1000 méter kell hozzá, azt úgy 20 órányi munkával tudom elkészíteni. Hát ez az oka annak, hogy nem fonok eladásra:( Kevés hozzá az időm az a nagy igazság.
Ugye megértesz?:) De nagyon örülök, hogy így tetszik neked!

Zsófi írta...

hmmmm kicsit elrettentettél:)5 év alatt kész is lennék vele