2011. máj. 7.

Újra egy lilás

Jó néhány hete történt, hogy festettem egy adag gyapjat, ami tetszett ugyan, de mégsem olyan lett amilyet szerettem volna.
Ahogy megszáradt nekiláttam fonni, mert a nagy színkavalkád izgatta a fantáziámat, hogy miként is fog mutatni fonalként. Hát úgy még inkább tetszett, így blokkolás nélkül nekiláttam a kötésnek, (így arról az állapotáról fotóm sincsen) és most is nagyon oda vagyok érte, de miután ennél már az elején elhatároztam hogy eladom, mert már így is tele vagyok lila kendőkkel, az etsy-n fog szerencsét próbálni, már ha egyszer sikerül róla szép képeket készítenem. Egyelőre az egész alakos nem sikerült, mert bent kevés volt már hozzá a fény, kint pedig túl sok:( ennyit a fotózásról.
Ami a méreteit illeti, 160 cm hosszú, és 35 cm széles a közepén, 3,5-ös tűvel kötöttem, a kedvenc fazonomra, a súlya 150 gramm, és ha jól emlékszem, 500 méter volt a fonal hossza.

Itt jól látszik a rengeteg szín...




És mutatok két rossz fotót, csak a fazon miatt, egyik sem igazán színhű:(


Ilyen volt fonás előtt:

14 megjegyzés:

Amanda írta...

Hűha, ez igen! A második fotó valami csúcs, az a rengeteg szín. Nem csoda, hogy beleszerettél, csodás lett. Sok szerencsét, biztosan hamar gazdára talál!

bucilla írta...

Köszönöm Amanda:) Azért akkor sem fogok bánkódni ha megmarad;) Egy lilával több vagy kevesebb....

paribanu írta...

Óóóóó....álomszép!

Annamari írta...

Gyönyörű. Már a gyapjú is az volt, megfonva és megkötve pedig minden szépsége jobban kihangsúlyozódott.

Macus írta...

Gyönyörű!!

Zazálea írta...

ez most az a gyapjú itt lent, amit akkor, amikor nálad voltam? ez lett belőle?? hűha, hűha..
a kendő meg, hát odavagyok, na, tudhatod :o))

bucilla írta...

Köszönöm lányok:)
Igen Zazikám, pont ez volt az.

Irenka írta...

Nem is találok hirtelen szavakat! Nem csodálom, hogy odavagy érte, mesés lett, színe, fazonja, mindene! Igazi By-Buci.

MrsYarnart írta...

mesés: szín és forma tökéletes összhangja!

Harmat írta...

Meseszép! Fonás előtt és megkötve is külön csemege! Jaj, ez a színorgia... élőben is csuda-buda volt!

Erzsike írta...

Nagyon tetszik nekem is, a színe, és a mintája, formája is! Olyan fantasztikus ahogy a fonással átalakul a színhatás!

Elinor17 írta...

Gyönyörű lett ez a kendőd is !!Szép ez az íves forma és a csipkeszegély is .A fonal színe is fantasztikus , már szalaggyapjúként is .

nöné írta...

Csodaszép lett!

Zandiflora írta...

Nagyon szép lett!