2011. máj. 29.

Sok munka, kevés szabadidő...

Ez jellemezte az eltelt néhány hetet, az utolsó bejegyzés óta. Így aztán rossz szokásomhoz híven, csapongtam a kötés, a festés, a tervezés, és a fonás közt. Persze semmi sem készült el teljesen, de azért fázisfotókat mutatok róluk.
Az első, egy pullóver eleje, ez Kim Hargreaves "Paloma" nevű modellje, magamnak kötöm, Phil Lin fonalból, most már a hátulja is tűn van, remélem hamar be tudom fejezni.

Ez az új kendő terv, saját festett/font kétágú merino fonalból:

Egy közeli, bár egy picit sötét lett a kép:

Ezen pedig jól látszik, hogy milyen sok szín van benne:

Ez 100grammnyi Új-Zéland-i bárány, a másik fele még fonásra vár, ajándékba készül:

Ez pedig 100 gramm selyem merinó keverék, a fele van készen, nem tudom még mi lesz belőle, de valószínű, hogy festek hozzá valamit kiegészítésképpen, mert ezt így vettem, és túl egyhangú nekem a végeredmény:

11 megjegyzés:

Annamari írta...

Egyik szebb mint a másik! Kötés is, fonás is, festés is. :o)

Harmat írta...

Hú, de gyönyörű az a sokszínű fonal! És a kötés is belőle!! A többi is mind szép, de ettől teljesen elolvadtam.

Melinda írta...

A pulcsi nagyon ígéretesnek tűnik, szépséges színe van és a textúrája is nagyon az én világom.

A tervezésed és a saját fonalkák pedig... nagyon Bucisak = csodálatosak, mint mindig!:x

paribanu írta...

Teljesen odáig vagyok...mint mindig!:-)

Amanda írta...

ájuldozom, mint mindig!

bucilla írta...

Most is hálásan köszönöm nektek a kedves szavakat, mint mindig;)

Millie írta...

Nekem nagyon tetszik a lila ilyen "unalmasan" is :-)
Ha eladnád, szólj!
Millie

bucilla írta...

Köszönöm Milliekém:) feltétlenül szólok ha úgy alakul.

Irenka írta...

A pulcsi ismét egyszerűen nemes és elegáns lesz - epekedő sóhaj!
A kendő meseszép, a fonalak csodásak - mint mindig. :))

MrsYarnart írta...

gyönyörűek azok a színesek, és a lila is egy álom, nekem nagyon tetszik. szép lesz a pulóver is (mint mindig :P)

Elinor17 írta...

Fantasztikusan szép mindened !Nekem nagyon tetszik a selyemtartalmú lila fonal is , szép a színe .