2011. ápr. 4.

Újabb SK kendő

Hetekig keresgéltem ehhez a lila fonalhoz valami megfelelő mintát, de valahogy egyik sem volt az igazi, mert elég színes is, és a vastagsága is változó. Nem akartam sem háromszögűt, sem stólát, sem csipkéset, vagy nagyon mintásat, sem túl tömöret.... és még folytathatnám a sort, (elég nehéz eset vagyok, tudom:)) így más lehetőség híján magam alakítottam a mintáját menet közben.
Az alakja nagyon tetszik , meg az a kis hetyke csücske is, a színeibe pedig teljesen bele bolondultam.
Az egész alakos fotó sötétre sikerült, de legalább kivehető a formája.











Ami a méreteit illeti, a hossza, ha nem kanyarítom, akkor olyan 2 méter, és a legszélesebb részén 45 cm széles.
3,5-ös tűvel kötöttem, és néhány méter maradt a 650 méter fonalból.

30 megjegyzés:

nöné írta...

Na, erre a látványra már megérte, hogy hazaérkeztem ebben a nagy hőségben:o) Gyönyörűséges!!! Nagyon tetszik úgy, ahogy van, ez egy igazi Buciság a javából!!!

Zazálea írta...

és élőben milyen, lányok!!

Zazálea írta...

és élőben milyen, lányok!!

Harmat írta...

Pazar!!

Ilonamamzi írta...

Bucika! Ez a kendő, "ollan, amilennek lennie köll!!!"

MrsYarnart írta...

teljesen odavagyok érte! a színe, a mintája... csodálatos! minden elismerésem, megint gyönyörűt kötöttél!

ercsu27 írta...

Babám, ez egyszerűen elképesztően gyönyörű!

Mázsa Viki írta...

Tökéletes lett! Csodaszép! Gratulálok!

Melinda írta...

Ó-óó-óóó...!!! Odavagyok érte!:)))

Macus írta...

gyönyörű lett! Imádom a színeit, a formáját, a mintáját. :))

paribanu írta...

Ez olyan gyönyörű!!! Meseszép! Utánozhatatlan...

Nina írta...

Már nem is tudom fokozni s csodálatomat a kendőid iránt :))

Amanda írta...

Aha, látom, gyönyörű! Nagyon ügyes vagy, ahogy Nöné írta Buciság a javából!

Cherry Art Design írta...

Óóóó ez egyszerűen mesés!!!

Judilla írta...

Csodás!! A színe, a textúrája, a mintája.. Egyben van!:-))

bucilla írta...

Köszönöm szépen a kedves megjegyzéseket lányok:)
Sajnos a fotó nem adja vissza a valódi szín-gazdagságát:(

fancsila írta...

Nem túl gyakran mondok ilyet, de ez gyönyörű...

Irenka írta...

Bevezethetnénk egy újfajta fokozást kötősökre: kezdő, ügyes, ügyesebb, profi, Bucika:))
Eszméletlen vagy, nagyon tetszik! És a mintája csak úgy, "menet közben"? Nem írtad le véletlenül?

bucilla írta...

Köszönöm lányok:)
Irenka: Sajnos nem írtam le:( de tervezem, hogy papírra vetem majd egyszer, egyelőre az a cél, hogy ne legyen két egyforma mintájú kendőm, nehogy megunjam őket;)

wondrlanding írta...

Bucika, ezek a szépséges színváltakozások, na meg a minta! Nem csak ezért, hanem minden csodás munkádért hoztam Neked egy jó szót. Részletek itt:
http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

enigma írta...

hát, ezért a mintáért ölni tudnék...nem készíted el megvásárolható formában?....vagy valami privát bizniszt nem boltolunk?:)...szívesen fűznék érte valami szépet neked...:)...(mármint a mintáért, természetesen )

bucilla írta...

Eszterkém: Köszönöm:)
Enigma: Köszönöm, ha sikerül normális leírást készítenem róla, akkor feltétlenül megkereslek, és bizniszelünk jó? Vagy esetleg egy tesztkötésben is benne lennél?

Zandiflora írta...

Gyönyörű! Annyira ügyes vagy és mindig tudsz rátenni még egy lapáttal :)

enigma írta...

hát azt én óriási megtiszteltetésnek érezném, és legjobb tudásom szerint próbálnék helytállni....de fűzni is nagyon szívesen fűzök...várom a részleteket :)

Anice kötős blogja írta...

Egy esetleges tesztkötésbe én is beneveznék!? Szééép a kendő, nagyszerű a minta!

bucilla írta...

Köszönöm lányok, úgy örülök, hogy így tetszik nektek, akkor hamarosan nekilátok leírni a mintáját, de egy kis türelmet kérek hozzá, mert így utólag macerásabb is:(

peony írta...

Nagyon szép, remélem élőben is megkuksolhatom hamarosan...

Elinor17 írta...

Hűűű !!!Ez gyönyörű !!!

bucilla írta...

Köszönöm lányok:)

swarbli írta...

Hú ez a kendő tényleg nagyon klassz. A csipkekendő annyira nem az én világom, viszont egy ilyen szépséget elviselnék.
Azt meg hogy mennyire szuper együtt a fonal meg a mita, hát ebben már semmi meglepő nincs ha rólad van szó.