2011. márc. 1.

Sok szín, kevés szöveg

Eljött az ideje, hogy végre kipróbáljam a cérnázást is, és jobb híján ezt az elsők közt font zöld merinót áldoztam fel hozzá. Hihetetlen hogy mennyit vastagodik a fonal cérnázás után.

Az előző bejegyzésben mutatott lilához fontam még, és őt is kétágúvá cérnáztam, ha már így belejöttem. Ebből egy kendőt szeretnék majd kötni, 650 méter a hossza a 150 grammnak.



Ez a selyem merino keverék 200 grammot nyom, és meglepően vastag lett így kétágúként, a hossza 450 méter, és csak halkan súgom meg, hogy már kötődik belőle valami.



A pénteki festős éjszakán én ezzel a kis pasztellel lettem gazdagabb:)
Zsuzsa is valami hasonlóan jegeset álmodott nekem a bézs színű merino gyapjúra, és miután én elég határozatlan voltam addig (talán a pasztel színek miatt) így megerősítést kaptam, és ez lett belőle.



Megfonva sokkal jobban tetszik, itt talán látszanak a sötét szálak benne. Őt meghagyom egyágúnak, mert a 125 gramm 650 méter körül van, ebből talán már kijön valami....

17 megjegyzés:

Harmat írta...

A jeges nagyon szép lett, és a zöldek is, de a lila csúcs! Kíváncsian várom a kötést.

zazálea írta...

húh!

nöné írta...

Az ujjaim lemerevedtek, az államat épp most szedegetem össze a klaviatúráról, köpni-nyelni nem tudok! Csodálatosak!!!!!!!!!!!!!!!!

VasS Mónika írta...

Most már végképp meg kell tanulnom kötni! És fonni is!
Csodaszépek!

Irenka írta...

Csúúcs vagy, Bucika! Ezek a színek! És hogy vékonyat is, és még vékonyabbat is tudsz! Elképesztő!

Dunsztom sincs a fonásról, de azt hiszem, nem kis teljesítmény amit itt bemutatsz. Gratula! (Azt már csak csendesen kérdezem: aludtál mostanában?)

Mázsa Viki írta...

Bucika ŐSTEHETSÉG vagy! Csodaszépek a fonalaid, imádom nézegetni! Egy olyan lilát nekem is készíthetnél, egy kendőre valót! Beleszerettem!

wondrlanding írta...

A mindenit! Te aztán elképesztő vagy! Rengeteg munka lehet benne, de a gyönyörű eredmény alapján biztosan megéri:)

bucilla írta...

Köszönöm lányok:)
Viki: hát ha nem 24 órányi munka lenne benne, szívesen fonnék eladásra is, de még addig javítanom kell a részidőmön:)

Amanda írta...

Nagyon belejöttél, gratulálok!

Anice kötős blogja írta...

Huh, mindegyiket imádom, a színek mestere vagy.

paribanu írta...

Bettikém:-)Én ide járok regenerálódni, feltöltődni, ihletett meríteni, meg nézelődni...
Jelen pillanatban csak ennyire futja az erőnből...
Csodásak a munkáid.Tudod, hogy nagy rajongód vagyok:-)

borsoo írta...

Nagyon szépek, várom, hogy legyen ilyen zöld eladásra is...mondjuk egy kardigánra való :)

F.Gina írta...

Gyönyörűek ! Bár én bele vagyok esve a fonás előtti állapotukban is, mondjuk nekem tűnemezeléshez kellene :))

Cinkepiri írta...

Jaaajdeszépek!

Melinda írta...

Huhú, Bettikém! Nagyon büszke vagyok rád!;D

peony írta...

Bucikám, egyik szebb mint a másik...:-)
Kíváncsi vagyok mivé lesznek kötés után!

Timici írta...

szépek nagyon!!! engem is érdekel mikor fonsz majd eladásra;o) persze értem én hogy nem egyszerű és gyors, de szépséges és egyedi nagyon!!!!