2011. febr. 4.

Próbálom utolérni magam...

A mutogatással ugyan jól elmaradtam, pedig vagy két hete elkészültem ezzel a kardigánommal, csak a Corozo gombokra vártam, amik ma, a napsütéssel együtt érkeztek.


Az eredeti minta szerint nem sima lenne a külseje, hanem a fordított, de nekem az valahogy nem tetszett rajta, így simán kötöttem, rövidebb nyakrésszel, keskenyebb szegéllyel, viszont hosszabb ujjakat kapott, így a csuklóm sem fog fázni:)

Minta: Hooray by Veera Välimäki
Tű: 5mm KnitPro Nova Metal
Fonal:Alpaca by Classic Yarn, Alpaca/Merino/Acryl 100m/50g, öszesen 650g, (saját festés)


Ez a tunika vagy inkább miniruha(?) az Idlewood alapján készült nőcinek, egy csavrással megspékelve, és jóval hosszabbra engedve, szintén zsebek nélkül.
Minta: Idlewood by Cecily Glowik MacDonald
Fonal: Alpaca by Classic Yarn, Alpaca/Merino/Acryl 100m/50g Petrolkék, összesen 500g
Tű: 5mm KnitPro Nova Metal



Ritkán mutatok fázis fotót, de ez annyira tetszik, és véletlenül a kép is jó lett, így most kivételt teszek:)
Ez a készülő Acorns kardigánom, saját festésű Wendy Merino DK fonalból, ami eredetileg babakék színben pompázott, és sokkal kevésbé tetszett mint most.

Itt ugyan takarásban egy szintén (régóta) futó project...
Meg némi hozzávaló hasznos holmi, köztük négyzet metszetű kötőtűk, amikkel állítólag egyenletesebb a kötés, egy jó kis könyvecske ha ruhát kíván tervezni az ember, és persze az elmaradhatatlan újságok.


No és a gyönyörű fa, fém, és Corozo gombok:

És egy újabb adag finomság, a Kingcraig-től, ami még a hozzávaló mintát keresi.

És most megyek rokkát pácolni:)) Ha elkészül, megmutatom a kincsem nektek is.

22 megjegyzés:

nöné írta...

Hű+ha=hűűűhaaaa! Ezek csodaszépek!!! Egész más az ám, amikor beszéltünk róluk, és egész más így látva egyenként őket. Tudtam én, hogy szépek lesznek, mert van ám fantáziám, ha kötésről van szó, de így nézegetve, nagyítgatva őket, nagyon klasszak!!! És a kincseid is. Alig várom a rokkádat, hogy láthassam!

Anice kötős blogja írta...

Hát Buci, szerintem jól utolérted magad- én is csak hűházni tudok.
A színek is nagyon tetszenek.

Anice kötős blogja írta...

És az a sok újdonság! Most nem tudom a gombokat, újságokat(könyveket) vagy a fonalat irigyeljem jobban.

Maria írta...

Szép ez a zöld kardigán, érdekes a csavarás meg az alján a körbepatent is. Felülről kötötted?

bucilla írta...

Köszönöm lánykák:))
Mária: igen, eddig még csak felülről kezdődőeket kötöttem, nekem nagyon szimpatikus, hogy nem kell a varrással vesződni, és hogy menet közben fel is tudom őket próbálni:)

Mázsa Viki írta...

Hát én most úgy, de úgy lenyűgöződtem, hogy ihaj. Különösképpen attól a zöld kardigántól. És kivételesen még a férjemnek is tetszett!!!
Én is szeretnék ilyeeeet!!! Csodaszép!!!

Márti írta...

Minden munkád gyönyörű, de ez a zöld kardigán... hjajjjj, de nagyon szép!!! :)

paribanu írta...

Csak ámulok és bámulok.
Tátom a szám és nem jutok szóhoz sem...:-)
Olyan jó, hogy megmutattad ezeket a csodás szépségeket, mindig nagyon erős inspirációt érzek, ha bámészkodom nálad:-)

antalandi írta...

Jaj-jaj itt sóhajtozok, hogy ez a zöld kardigán mégjobban tetszik, mint az előző. Szólj, ha már nyitott vagy egy megrendelésre :))) Addig meg gyönyörködök bennük. Szép napot! Andi

paribanu írta...

Még a kardigánról...Ez a zöld a lágyan, sárgával pettyezett fonallal, egy pitypangos zöld rétet juttat az eszembe...Igazi tavaszi színei vannak:-)
És a rokkádról is nagyon várom a bejegyzést...
A gombokról eszembe jutott valami...
Majd alkalom adtán küldöm:-)

Irenka írta...

Különleges szépségeket mutatasz,márkb harmasor jöttem vissza, hogy minden részleten el tudjak gyönyörködni:).
Annyi mindent tudnék dicsérgeni,hogy a komment hosszabb lenne,mint a bejegyzés. Így csak ennyi: köszi, hogy megmutattad: így is lehet.

Délka írta...

Nagyon tetszik a zöld kardigán:)

bucilla írta...

Jajj de drágák vagytok csajok:) köszönöm szépen a sok kedves kommentet.
Andi: Feltétlenül szólni fogok:)
Katikám: Élőben nem ennyire rikít benne a sárga, de tényleg elég tavaszias színe van.

hortenzita írta...

Nagyon jó lett a zöld kardigán! Néztem az eredetit is, és meg kell állapítanom, hogy a módosításaid révén ismét jobb lett a te verziód, mint az eredeti.

PETUNIA írta...

Szépségesek, csak sóhajtozom, sóhajtozom...

Timici írta...

mennyi sok szépséget hoztál mutatni!!! szuper! a kötések, a könyvek és újságok, a fonal és a gombok, mind-mind nagyon tetszik!:O)

peony írta...

Szépséges a zöld kardi, már én is szemeztem ezzel a mintával, csak a sok fordított tartott vissza... Kíváncsi vagyok mit mondasz majd a Kingcraig fonalról,én már sokat használtam, és csak jót tudok...

bubsza írta...

Csodálatosan szép munkáid vannak!
Ha én igy tudnék kötni!!!!
Ezt a sok szépséget szeretném egy dijal jutalmazni!
Kukkancs be hozzám,a többit ott megtudod!:o)

bucilla írta...

Köszönöm szépen lányok:)
Peony: már készítettem próbakötést, és imádom már most ezt a fonalat, isteni puha ez a kasmíros merinói, de azon gondolkodom, hogy kimossam-e kötés előtt, vagy csak azután...
Bubsza: igazán megtisztelő a díj, nagyon köszönöm! :)

Melinda írta...

Hát jaj, Bettikém, picit nem figyelek rád oda és ilyeneket mutogatsz?:) A rokkáról meg nagyokat hallgatsz?;D
Minden nagyon csodás, minden nagyon izgalmas, minden nagyon bettis és szuper!:)

Csilla írta...

Nagyon tetszik a fazonja és a mintája ennek a zöld kardigánnak és a kis tunika is csinoska lett.
Gratula a sok szép munkához és a remek szerzeményekhez!

Ancilla írta...

Kedves Bucilla, szeretnélek meglepni egy díjjal. Régóta olvaslak, és nagyon sokat tanulok tőled.
A blogomon olvashatsz erről bővebben: ancilla1.blogspot.com
Bocs, ha nem szereted az ilyesmit, akkor ne vedd figyelembe.
További sok szép alkotást!
Ancilla