2011. jan. 3.

Harvest Moon 2X+1 Idlewood

Először is boldog új esztendőt szeretnék kívánni minden kedves erre járó olvasómnak:) (már ha még jár erre egyáltalán valaki)
Jól elmaradtam a blogírással, de valahogy sosem sikerült normális képeket készítenem az elkészült művekről, és ez jól elvette a kedvem:( Azért persze kötöttem, de másféle dolgokat mint eddig.
Az utóbbi időben ritkábban tekintgettem a csipkeminták felé, inkább a kardigánok, pullóverek, és tunikák keltették fel az érdeklődésemet, hisz kendőm most van elég.

Ezt a mintát mindjárt kétszer kötöttem meg, mert az elsőbe beleszeretett egy kedves barátnőm, (szerinte nagy volt rám) így megkapta, és azóta is imádja, én meg ettől olyan nagyon boldog vagyok:)
Az elsőt a minta szerint kötöttem meg, csak a gomboláson változtattam, a beépített zsebek igazi kihívást jelentettek számomra, de nagyon élveztem ahogy alakul, bár néha elbizonytalanodtam.






Minta: Harvest Moon by Heidi Kirrmaier (Ravelry)
Fonal: Gerbera 20/80 gyapjú/akryl 133m/50g (1100m)
Tű:4,5mm


A másodikat képtelen voltam normálisan lefotózni, vagy én, vagy a fotómasina a béna, de a lila nem jön át:( pedig nagyon szerettem volna ha érzékelhető a szín, mert a fonalat magam festettem hozzá, és éppen csak árnyalatnyi különbségek vanna benne, de ez most nem érzékelhető, úgyhogy mindenkinek a fantáziájára bízom a dolgot.
Ezt nem csináltam annyira A" vonalúra, kihagytam a rövidített sorokat, és az egyéb szaporításokat a test részén, és a zsebeket is, viszont a hosszabbra kötöttem, így elegánsabb lett egy kicsit.






Minta: Harvest Moon by Heidi Kirrmaier (Ravelry)
Fonal: Alpawool 60%alpaka 25%Merino 15% Akryl 12m/50g (420g)
Tű:4,5mm




A két Harvest Moon között ezt a tunikát kötöttem magamnak, nagyon klassz viselet egy vékony garbó fölött viselve. Ennél sem kötöttem rá zsebeket, nem igazán szeretem őket, és ezen nem is tetszett annyira. Ennél a mintánál csak a hosszán változtattam, rövidebb lett a megadottnál, így nem lóg ki a kabátom alól:)


Minta: Idlewood by Cecily Glowik MacDonald
Fonal: Alpawool anthrazit színben (300g)
Tű: 5mm


Persze festettem fonalat is, többek között ezt a zöldekben pompázó alpakát, elég szép adagot, éppen a megfelelő kardigán mintát vadászom hozzá.

És persze volt esetem még egy Thorpe-al is, és más egyébbel, mert néha tobzódtam ám, hamarosan mutatom azokat is.

24 megjegyzés:

En - Hababann írta...

Lehet, hogy csak a Te monitorodon nem látszik a lila kardigán színe és a színátmenetek, én látom. Vagy ez csak a fantáziám? :) Tényleg szebb lett a második variáció.

Amanda írta...

Először is, nektek is boldog új évet! Úgy látom jól indul az éved, szépeket hoztál. Tetszik a nyakmegoldás, a zseb. Fantáziával nem állok rosszul, tetszik a lila is.
Ebből a zöldből csak szép kardigánt lehet kötni, jó vadászatot!

ercsu27 írta...

Boldog új évet!

Nagyon-nagyon jók lettek!

paribanu írta...

Nagyon boldog új évet kívánok én is!:-)
A második verzió nekem is jobban bejön.
Szépeket alkottál megint.:-)

zazálea írta...

Átjön annak a lilának a színe, átjön biza, nem nagy az neked ? :o)))

bubsza írta...

Boldog és Szeretetteljes új évet kivánok,én is neked!:o)
Nagyon szép munka került ki újra a kezed alól!Régebben én is kötöttem,horgoltam,de a varrás valahogy háttérbe szorította.De ilyen szépség láttán,most újra kedvet kaptam hozzá!:o)

antalandi írta...

Szia Neked is Boldog új esztendőt kívánok?
Volna kedved mégegyet kötni a kardigánból?

Kriszta írta...

Hú micsoda szépségeket hoztál :) A kardigánok is nagyon klasszak, de nálam a tunika a szerelem első látásra :))

peony írta...

BUÉK, BUÉK! na most aztán hoztál néznivalót jócskán... én is látom a színeket :-)

Anice kötős blogja írta...

Jaj, de jó! Tudtam, hogy jössz már a buékkal együtt és nem csalódtam benned klasszakat kötöttél!
A saját pulcsidnak jobban tetszik a színe bevallom, a lilás az ugye?

Irenka írta...

Boldog új esztendőt kívánok én is!
Szépeket kötöttél, klasszak a kardik, és a tunika is szuper!
A fonalad színei nagyon tetszenek, kellemes kötögetést hozzá!

aarkus írta...

Jaj, nem is tudom, melyiket kell jobban szeretni, nagyon tetszenek! Hasonlóan ügyes és boldog új évet kívánok! :-))

antalandi írta...

most néztem vissza :) természetesen nem kérdés, hogy Boldog új esztendőt kívánok :)))

bucilla írta...

Köszönöm az elismerő szavakat kislányok:)
Zazikám: Akarod hogy nagy legyen?;)
Andi: Az az igazság, hogy nem merek bevállalni ruhaneműt, mert azt jobb ha menet közben néha felpróbálja az ember, és ha kell, akkor tud játszani a mérettel. Ugye nem haragszol?
Anice: Igen lilás, de még mennyire hogy az:)))

antalandi írta...

dehogy haragszom, inkább köszönöm az őszinte szót :) Viszont, ha egyszer mégis elszánod magad én jelentkeznék :)

csipkebogyo írta...

Az a lila kardigán nagyon a szívem csücske, látni a színét igen.Gratulálok a többihez is.

Melinda írta...

Nagyon tsinosak, Bettike, mind-mind!:) Remélem, a zöldhöz is találsz mintát hamarosan, hadd irigykedjek tovább.;D

mágnes írta...

Nekem is nagyon tetszik mind. A lila főleg, ezt a színt most nagyon kedvelem.
És az egyszerű minta még jobban kiadja a fonal szépségét.

gabi írta...

Fantasztikus ez a kardigán és tunika!

gabi írta...

Nem találom az emailcímed, megírnád?
Köszi!!!

wondrlanding írta...

Mennyi minden! A lila színe nálam is jól látszik - bár biztosan más kicsit, mint erdetiben, mindenesetre gyönyörű festés, és a gombok is szépen illenek hozzá.
Persze az Idlewood pedig szerelem...

Elinor17 írta...

Nagyon Boldog Új Esztendőt kívánok Neked !
Szépeket alkottál !!!
A minta egyszerűsége szépen kiadja a fonalat .Szerintem egészen jól látszik a fotón , bár élőben biztosan még ennél is szebb .
A zölded is fantasztikus !

dióhéj írta...

uhh...ezek olyan szép szabályosak, mintha géppel lennének kötve..ejjha :)

Andi írta...

Mennyi szépség! Azok a lilák szépen látszanak és gyönörűek. A nyakmegoldás nagyon érdekes, szeretem az ilyen apró részleteket.
Remélem a csipkéidből még láthatok sokat, mert nagyon szeretem őket :))
Ha elfogadod, adnék egy díjat Neked.
http://zandiflora.blogspot.com/2011/01/elso-dijam.html