2010. nov. 2.

Cables and Lace Shawlette

Melindám lepett meg a minap ezzel a csodás fonallal, aminek nem sokáig tudtam ellenállni, és kiválasztottam hozzá innen, ezt a mintát, aminek csak a "body chart"-ja tetszett igazán a széle sokkal kevésbé, úgyhogy azt nem kötöttem rá, inkább a saját verziómat használtam. Az alapmintát, az előírtnál többször ismételtem , hogy a fonalból ne maradjon sok, minden egyes centijét bele akartam kötni ennek a pazar színvilágú gyönyörűségnek:)
Kicsit bizonytalanul álltam neki, ezért nem is írtam a mintát, azóta persze bánom, ahogy azt ilyenkor szoktam:(



Fonal: Smelinda féle 100% Merino sock, 100g/400m (néhány méter maradt)
Minta: Cables and Lace Shawlette By High Desert Knitwear Designs (Ravelry)
Tű: 3,5 mm Knit Pro Nova Metal
Mérete 175 X 55 cm,





14 megjegyzés:

paribanu írta...

Pazar,pazar...és a színe is gyönyörű..., a többiben nem ismétlem magam:-)

aniko66 írta...

Ez nagyszerű példa a fonal és a minta találkozásának! :)

Zazálea írta...

Tökéletes, meg is fogom írni Melindának, hogy láttam élőben és elaléltam tőle, tőled pedig ahogy szoktam, csókoltatlak benneteket! Nem csak a fonal-minta párosítás a jó. :o)

nöné írta...

Óóóó, micsoda gyönyörűség ez már megint:o) Nagyon klassz lett!

Millie írta...

Wow! Csodaszép!

Amanda írta...

Nagyon szép lett, mint mindig! A fonal is, a minta is nagyon ott van! Használd egészséggel!

Elinor17 írta...

Különleges színösszeállítás !A minta pedig nagyon szép .Varázsujjaid vannak !!:)

Mosolyrend Évi :) írta...

Á k
l e
o n
m d
s ő
z
é i
p a fonal és a s !!!

PETUNIA írta...

Csuda érzéked van, hogy extra dolgokat csalogass ki a fonalból. Rém irigylem :o)
De a tehetség az kérem tehetség :o)

Melinda írta...

Csodás lett, Bettikém! Ezerszer szebb, mint az eredeti minta!
Úgy örülök, hogy tetszik a fonal.:))):x

Irenka írta...

Mai nyelven szövegelve: Abszolút toplistás szuperprodukció a kedvenc ász-párosomtól.

bucilla írta...

Köszönöm lányok:)
Én is imádom, ő most a szerelem kendőm:)
Irenka: ez a szöveg nagyon tetszett:D

Anice kötős blogja írta...

Imádni való a kendőcske!

Melinda írta...

Kedves Betti!Békés ,boldog karácsonyt kívánok Nektek!