2010. okt. 26.

Egy kék kendő

Nőcikém pénteken azzal a hírrel jött haza, hogy elveszett a szürke Conifer kendő, a kedvenc kendője:(
Szerencsére amúgy is be volt tervezve egy fonalbolt látogatás, így lett alapanyag az új kendőhöz is.
Nagyon finom puha, márkáját tekintve Gedifra Angora Merino-névre hallgat, talán a legpuhább fonal, amit valaha fogtam.
Semmi extra mintát nem akartam bele, mert vastag is,(DK)és szőrös is, és szerintem önmagában is gyönyörű, a lényeg pedig, hogy jó meleg legyen, így a North Roe mintájával kezdtem el, a vége pedig menet közben alakult.

(Ma délután pedig előkerült a szürke kendő:) Kissé szétszórt ez a Nőci...)

Fonal: Gedifra Angora Merino 25g/118m,(3sk)
Tű: 5mm Knit pro Nova Metal
Minta: North Roe + valami saját
Méret: 170 X 55 cm

Életemben először fejeztem be dupla szállal, mert nagyon könnyen szakad a fonal, de már megbántam, mert dundik lettek a csücskök rajta:(

A mai fényviszonyok közt, sajnos csak ilyen fotókra voltam képes.

17 megjegyzés:

paribanu írta...

Ránézésre is pihe-puha, olyan igazán "fogdosnivaló". Titok, hogy hol találtad?

bucilla írta...

Köszi Kati:) Nem titok, a második kerületi stop-shopban van egy kézimunka bolt, ott vettem. Ritkán járok oda, mert gazdagéknak valók az áraik...sajnos.

Anice kötős blogja írta...

Jajj, a kedvenc kékem! Nagyon szép!és milyen jó, hogy a szürke is meglett.

ercsu27 írta...

Óóó, majdnem szívrohamot kaptam, hogy elveszett a Conifer! :-)

Azért ez a kék is nagyon szép!

Valerie írta...

4 nap alatt alkottad meg ezt a gyönyörüseget?
En mar 1 hete ülök egy kis keskeny salon es meg a fele sincs keszen.
Fantasztikus!

Amanda írta...

Szép színe van! Szeretem a szépen eligazgatott kendőidet! Örülök, hogy a szürke is előkerült, kár lenne érte.

Kataca írta...

Nagyon szép lett!!!

Lehet hogy az elveszés csak egy kis csel volt, mert szeretett volna egy kék kendőt ?:)(nálunk a tollak szoktak így elveszni)

Timici írta...

szép és kék! és hurrá hogy megvan a Conifer!:o)

PETUNIA írta...

Nagyon, nagyon :o) A csipet "Buciság" megint nagyon működik.

nöné írta...

Egy kicsit megijedtem a kendő elvesztése miatt, de a lényeg, hogy megvan.
Ez a kékség is különleges darab lett, nem is annyira a minta, mint inkább a fonal miatt.

Elinor17 írta...

Hát azért a szürkéért nagy kár lenne , mert nagyon szép !Az angóra fantasztikus anyag ,puha ,igazi belebújós.:)Szép lett belőle a kendő .:)

aniko66 írta...

Ügyes az a kislány... lett neki szép új kendője - IS! Na anyukáról már ne is beszéljünk... csodás lett!

Irenka írta...

Egy pillanatra elakadt a lélegzetem, tiszta szerencse, hogy előkerült az elveszettnek hitt gyönyörű kendő.
Hirtelen felindulásbó ilyen csodásat alkotni - igazi profira vall.

bucilla írta...

Köszönöm kislányok:)

Csilla írta...

Nagyon szép lett ez is, de azért jó, hogy megkerült a másik is. Mond nem kaptál egy enyhe infarktust amikor mondta, hogy elveszett?

Melinda írta...

Bettikém, ez csodálatos lett!:)

Annamari írta...

Egyszerű és nagyszerű!
És nagyon jó, hogy a Conifer végül nem veszett el, azért igencsak nagy kár lett volna!