2010. okt. 2.

Conifer shawl módosított változat

Még mindig a nyújtott fazonok variálásával foglalatoskodom, és ez a minta már akkor izgatta a fantáziámat, mikor először kötöttem. Nagyon tetszik a textúrája, és persze a levelekre emlékeztető formák a mintázatában. Sikerült ezt is megnyújtani, bár nem kis munka volt, de megérte, mert szép banán alakú lett, amilyennek megálmodtam.
Barka Vasárnap, Mákvirág árnyalatából készült, 4mm-es tűvel, mérete: 190X50 cm, 95g.





Inspiráció:
Conifer Shawl by Kate Gagnon Osborn

26 megjegyzés:

Mosolyrend Évi :) írta...

Szívdobbanós romantikus darab lett :)
Most ilyen a hangulatod? .)
Nagyon szép!

Nina írta...

Csodaszép :)) De már meg sem lepődöm.
Egyszer még szeretnék rendelni Tőled egy kendőt, korábban már beszéltünk róla, egy általad festett fonal tetszett meg annyira, emlékszel? :) ......

The E.Art írta...

Gratulálok Bea!Nagyon szép lett ez is!:-)

nöné írta...

Óóóóóó, de nagyon szééééép!

Jucuu írta...

Húh, ez szívet dobbantó látvány volt, nagyon szép kendő lett belőle!

Szentpyr írta...

az én szívem is kalapál!:)) gyönyörű, nőies darab!

Varga Gabi - Barka Fonal írta...

Buci, ez valami meseszép! Egy Sub Rosát szerettem volna ugyanebből a színből, de a Conifered láttán elbizonytalanodtam...

Délka írta...

Gyönyörű lett ez a kendőd (is)!

Irenka írta...

Fantasztikaus, milyen szépeket tudsz! Lenyűgöző lett ez a darab is - ráadásul Vasárnapból, szinte érzem az ujjaim alatt azt a finom puhaságot!

Ilonamamzi írta...

Csodaszép lett ez is.

paribanu írta...

Bettikém, verhetetlen vagy:-)
Olyanokat kötsz, hogy ...
Csodaszép,csodaszép...Teljesen elgyengültem...

ercsu27 írta...

Gyönyörűséges lett!

Csilla írta...

Ez nagyon-nagyon szép lett, de ez tőled már csak természetes :)

Anice kötős blogja írta...

Kiemeli a fonal szépségét a kendőd, igen ügyes vagy!

Timici írta...

szépséges lett! nem az én színem, de a mintája pazar:o)

Annamari írta...

Szóhoz sem jutok, komolyan. Az, hogy gyönyörű, kevés ehhez a darabhoz...

Zazálea írta...

Ez az, Bucikám, ez az!

bucilla írta...

Köszönöm lányok, örülök, hogy tetszik nektek is, én csak megkötöttem, a minta és fonal találkozása adja meg igazán a szépségét.

Valerie írta...

Álomszép kendö!

Kriszti írta...

Gyönyörű lett! Ügyesen "játszottál" a mintával. :D

annaitto írta...

Álmodom...

aniko66 írta...

Óóóóóóóóóóóóó! Ami szép, az szép! :))

Elinor17 írta...

Csak csatlakozni tudok az előttem szólókhoz !!A levélkék úgy látszik nem csak zöldben szépek .:)

PETUNIA írta...

Ezt a mintát napok óta én is nézegetem. A Tiedet látva elhatároztam (a várható bontások árán is) nekirugaszkodom :o)

Csodás darab!

Kriszta írta...

Szabadna megkerdezni, holtalalhato meg a minta?
Csatlakozom az elottem szolokhoz, nem eleg a dicseret :-)
Szeretnem ilyen szintre fejleszteni magam!

bucilla írta...

Szia Kriszta, nagyon köszönöm a kedves, dicsérő szavakat, örülök hogy tetszik :) Az a baj, hogy ezt amikor kötöttem, nem jegyzeteltem, így ebben a formában nem lehet a mintát megtalálni, viszont az eredeti verzió itt megvásárolható: http://www.interweavestore.com/conifer-shawl?utm_source=ls&utm_medium=aff&cid=05t1rdpCdm4&siteID=05t1rdpCdm4-ZICnxD98gc2IDATowrpR1w