2010. szept. 10.

Barka Piktor

Nemsokára kaphatóak lesznek a Barka boltban ezek festeni való gyönyörűségek:)
Én már leteszeltem őket, és bátran ajánlom minden festegetni vágyónak, mind álom puha, és könnyen kezelhető. Három féle vastagságban lehet majd őket kapni, az első képen a legvékonyabb 2 szálas,(Szitakötő) és a legvastagabb 8 szálas látható:
(elkeltek)


Ezeken a fotókon, pedig a 4 szálasak, Kolibri lesz a nevük:)



Egy közelebbi a Kolibriről:
(elkelt)



És persze ha már festettem, készült pár motring a Superfine Lambswool-ból is;)


A nap nem sütött ki, így sajnos a fotók nem adják vissza a valóságos színeket:( De már nagyon be szerettem volna mutatni őket nektek is.

18 megjegyzés:

The E.Art írta...

Isteni színeket festettél!
Alig várom már a fonalakat!:-)

Amanda írta...

Nagyon szépek lettek.

PETUNIA írta...

Ó... Ez a zöld itt elől (harmadik kép)szabad még?

Őt nagyon szeretném magamnak:o)

bucilla írta...

Köszi lányok:)
Petunia: a 4. képen lévőre gondolsz, ami a kupac tetején van? Mind szabad még:)

Zazálea írta...

jaj, Bucika, jaj, most nekem nem szabad, tudod :o)

paribanu írta...

Gyönyörű, gyönyörű, gyönyörű...
Most sajnos nekem sem szabad:-(
De majd legközelebb.
Öööö, jól értelmeztem? A barkában is lehet kapni majd az általad festett fonalakat. Vagy náluk lehet kapni majd a festeni való fonalakat?

bucilla írta...

Tudom lányok;) A Barkában, majd a festetleneket lehet Katikám:) A festettet, azt a szokásos helyen:)

nöné írta...

Bucikám, mér' fájdítod a szívem?
Gyönyörűek. Hozod magaddal?

Timici írta...

szépségesek!!!

bucilla írta...

Nöné: naná:D Hozom hát!
Köszönöm Timici!

Varga Gabi - Barka Fonal írta...

Gratula, gyönyörűek lettek! :)

Anice kötős blogja írta...

Hűűű,hűha.

Jutka írta...

Betti! Nagyon szépek a fonalak az első képen lévő (őszi szinű) fonal nagyon tetszik és lecsapnék rá. Barka Jutka

bucilla írta...

Köszi lányok:)
Jutka, félre tettem neked:) Köszönöm!

Elinor17 írta...

Csodaszépek !!!

PETUNIA írta...

Igen a 4. képen a legfelső ( énhülematekos)

Rosalía írta...

Pretty yarns! Where did you buy?

bucilla írta...

Gracias Rosalia! Yo no hacía compras, pinté los hilos.