2010. aug. 25.

Shaelyn

Még a Tihanyi kötős-táborban tettem szert Melinda csodás zokni fonalára, ami azóta is folyamatosan szem előtt volt, nem voltam képes eltenni, annyira tetszett. Csak épp a megfelelő mintát kellett megkeresnem hozzá, amiben a színek igazán érvényesülhetnek...
A Shaelyn-re esett a választásom, de többször ismételtem a mintát, hogy ne maradjon sok fonalam.
Jól kiszámoltam, mert összesen 3 méter maradt, így igen izgalmas volt a vége, de szerencsém volt:)
Ez nem egy nagy kendő, pont akkora, hogy az ember egyszer a nyaka köré tekerje, de én amúgy is csak úgy viselem őket.
Ez az első kendőm, amit 3 nap alatt tudtam megkötni:) Nálam ez rekordnak számít!
Méretei: 165X60 cm blokkolva, 4 mm-es tűvel készült, 397 méter fonalból.



A gyöngyöket pedig nem tudtam kihagyni, annyira tetszett a fonal mellett.

27 megjegyzés:

Christine írta...

Hát ez csodás lett, azok a gyöngyök tényleg nagyon jól mutatnak benne! Csak ámulok és bámulok, milyen gyorsan kötsz!

Melinda írta...

Csodás lett Betti!!Még annál is szebb!:)

KicsiKató írta...

Na ne már, Délka is meg te is, én meg itt irigykedem a munkahelyen?:)))

Egyébként nagyon tetszik a színe, kívánatos kis darab lesz... Most már erre számíthatok, hogy ha meglátok egyet, azonnal meg akarom kötni (miközben tudom, hogy ő kábé csak a harmincnyolcadik a sorban, mert minden tetszik?:)))

Kriszti írta...

Ez gyönyörű lett! Nagyon eltaláltad a minta és a fonal párosítást.

Első pillantásra beleszerettem. :(

Melinda írta...

Na ne már, Franciska, máris kész?!;D Csodálatosan szépségesen gyönyörű lett!!!:))

paribanu írta...

Gyönyörű...,mint minden munkád. Ehhez is vissza-vissza térek majd nézelődni...Tényleg csodás.

Zazálea írta...

Bucikám, röviden: imádom, na. :o)))

bucilla írta...

Köszönöm lányok:) Én is imádom, szerintem ezt még hordani is fogom:)

Mosolyrend Évi :) írta...

Nagyon tetszik :) s jó ötlet a gyöngyökkel való fűszerezés .)
A gyorsaságod elött pedig fejet hajtok!

Nina írta...

GYÖNYÖRŰ :) Bár nemaz én színem, de csodás!!

Ilonamamzi írta...

Csodálatos, igazán illik a minta is a gyönyörű fonalhoz.

Macus írta...

Annyira jó lett!

Anice kötős blogja írta...

CSodás! (Ez az én színem is, meg valami hasonlószínű foncsit kaptam tőled is valaha, ami kereste a mintáját.)A tied Szebb, mint a minta eredetije!

mágnes írta...

Jaj, ez nagyon szép, minden egyes részletét imádom!

Ibcsy írta...

Ez ez egyszerűen gyönyörű lett!

Iza írta...

Huuu, de nagyon tetszik!Szép lett, de nagyon!

hortenzita írta...

Megnéztem a Ravelryn az összes Shaelyn kendőt, de nem találtam olyan szépet, mint a tied.

Irenka írta...

Nagyon szép! A kék-zöld nekem egyébként is nagyon bejön, a gyöngyözés viszont ált. nem annyira, de ezen a kendőn csodás!

helen írta...

BEJÓÓÓÓ! És milyen jó színe van! Nagyon szuper! Gratula :)) Eddig nem is rémlett, hogy ez olyan jó minta lehetne ;)

PETUNIA írta...

ÓÓÓ! Naná, hogy hordani kell! Nanááá!!! Gyönyörűséges.

Maria írta...

De szép lett, a fonal is, a minta is!

nöné írta...

Jaj nekem, micsoda gyöngyszem ez már megint!
Én ezt a fonalat mé' nem láttam?

bucilla írta...

Jajj lányok:) annyira kedvesek vagytok, nem is gondoltam, hogy ezzel a kis egyszerű kendővel ilyen sikerélményre teszek majd szert:) De nagyon belelkesítettetek a szavaitokkal, úgyhogy máris új kendőbe fogtam:)
Nöné: Mert én hamarabb láthattam;)szerelem volt első látásra...

En írta...

Aúúúúú, ez gyönyörű!!!!! A színe, a mintája... :O
Hű, de nagyon irigy lettem ;) Festesz majd nekem hasonló színű fonalat?? ;)

peony írta...

Jujj...gyöngyök, GYÖNGYÖK!!! annyira jók benne!!!(Persze a kötés és a fonal is tuti szép!!!)

bucilla írta...

Köszi lányok:)
En: Ezt a csodát Melinda produkálta, nem én;)

Valerie írta...

Álomszép!