2010. aug. 28.

Conifer shawl

Nálam elég lassan készül el egy-egy kendő, de most valahogy rákaptam a dologra, és egy hét alatt kettőt is kötöttem...
Ez a minta, már jó ideje nagyon izgatta a fantáziámat, talán ezért voltam ilyen gyors....(mármint magamhoz képest)
Ez is viszonylag kicsi, 160X60 cm, 5-ös tűvel készült, Mondial Merino Sport fonalból, elég fura volt a vastag tű a vékonyak után, de ennek ellenére imádtam kötni, talán mert ekkora tűvel gyorsan lehet haladni, és még az sem zavart, hogy a visszáján is kellett mintát kötni. Megérte, mert olyan szép minden részlet rajta.
Ha nem féltem volna, hogy kevés lesz a fonalam, a felső mintát még legalább egyszer megismételtem volna, de majd legközelebb;)


Ebbe a furfangos részletbe szerettem bele de nagyon...


Azért a széle is tetszik, szép kis leveleket formáz.

31 megjegyzés:

Annamari írta...

Ez gyönyörű lett. A mintát itt látom először, nagyon tetszik...
Ja és a Shelyn-ed is nagyon szép, de azt irodában néztem és ott nem szoktam belépni kommentelni.

ercsu27 írta...

Gyönyörű lett, ezerszer szebb, mint az eredeti. Bevallom, nem néztem ki belőle, hogy ilyen szép. :-) Csodát tettél vele, persze ebben nincs semmi új. :-)

Annamari írta...

Na megnéztem Ravelry-n, nekem is jobban tetszik a tied, mint az eredeti. Igaza van Erikának, csodát műveltél...

paribanu írta...

Betti olyan vagy mint Midas király -, amihez hozzáérsz, még a jelentéktelennnek tűnő minták is-, az arannyá válik kezeid között.(Jó értelemben!!!:-)) Hiába, no erre születni kell...Imádom. Mostanában a szürkés árnyalatok nekem is tetszenek, olyan elegánsak.

nöné írta...

Az előttem szólók mindent elmondtak már helyettem is:o) Csodaszép lett!

Christine írta...

Ez tényleg csodaszép lett! Énisénisénis akarooook!!!

hortenzita írta...

Tulajdonképpen átmásolhatnám ide az előző kommentemet. :-)
Ügyes vagy és produktív!

Macus írta...

Csodaszép.

Melinda írta...

Bettikém, tempód lenyűgöző, a kendőd álomszép!:) Minden elismerésem!:x

CsákniR írta...

Kedves Bucilla! Hány óra munka? Én 3 nap alatt biztosan csak úgy tudnám, hogy napi 24 órát csattognának a tűk! (Persze még sohase csináltam kendőt:(( de tuti nem marad ki az életemből.)

Délka írta...

Gyönyörű lett a kendőd, nekem is tetszik a minta, felírom a megkötendő kendők sorába. ÉS tényleg szebb lett a tiéd mint az eredeti:)

Irenka írta...

Nagyon szép! Valóban különleges a kedvenc részed - bevallom, hiába nagyítottam ki a fotódat, nem értem, hogy vannak ott a szemek, de gyönyörű!

Nina írta...

Ez álomszép!!! Más színben is álomszép lehet :))) Jajj ma csak tátom a számat, annyi szépet láttam :)))) De jó is volt ez a nap :))
Szóval, emelem kalapom újfent.

PETUNIA írta...

Ó és megannyi óóóó!
Ez a kendő az én listámon is rajta van, de nem mertem még belevágni. Jó magasra tetted a lécet. Megközelíteni sem lehet, nem hogy elérni :o)

bucilla írta...

Köszönöm lánykák! Örülök, hogy tetszik:)))

Amanda írta...

Ezek után mondja valaki, hogy a szürke szürke.
A furfangos részébe nem nehéz beleszeretni!

Ilonamamzi írta...

Ez egyszerűen mestermunka! Minden elismerésem. Ja és megkeresem a mintát is...

helen írta...

:) Nem fogod elhinni, de én is nézegettem, mióta csak megláttam a knitscene magazinban... :D

KicsiKató írta...

Bucikám, ez ez a kendő: http://www.ravelry.com/patterns/library/conifer-shawl

Ha igen, akkor... nem is értem, te tényleg varázsló vagy. A Ravelryn lévő nem tetszik. A tied viszont... húúú, vissza fogok járni pár naponta legeltetni rajta a szemem:)

Kicsianya írta...

Le a kalappal!Nagyon gyönyörű lett,ezzel a fonallal nagyon szépen érvényesül a minta!Gratula!

Kriszti írta...

Gyönyörű lett. Jól mondják a lányok, csodát tettél a mintával. A Ravelryn megnéztem, de az alapján simán lemondtam volna róla.

A fonalkérdés: én épp most vagyok úgy, hogy szemről szemre figyelem, elég lesz-e a fonal, és nem mertem még egy ismétlést kötni.

Millie írta...

csodás!

annaitto írta...

no comment....;) fokozni már nem tudom az előző dicséreteket:)))

Timici írta...

nekem az eredeti is kedvenc, a Tied teljesen más hangulatú, de szépséges ugyanúgy!

CsacskaMacska írta...

Nagyon szép lett, és a színe is mesés! Gratulálok!!!:-)

Anice kötős blogja írta...

szuper!

mágnes írta...

Beállok a sorba, az eredetiből nem néztem ki ilyen szépséget. Gyönyörű!

peony írta...

Uh-oh... nagyon szép. :-)

Gabella írta...

Nagyon szép! Legközelebb én is ilyet akarok!

Elinor17 írta...

Csodaszép ez a kendő !A szürke is tud izgalmas lenni !:)

fasOLA írta...

Beautiful work :)