2010. jún. 13.

Közös kötésen voltam

Nem hagyhatom ki a beszámolót én sem a közös-kötős délutánról, már csak azért sem, mert olyan csodás tombola nyereményekkel tértem haza, hogy azóta is csak ezeket nézegetem:) A kedves, barátságos, vidám társaságról már nem is beszélve.... örülök hogy végre találkoztam Peony-val, akinek itt is köszönöm hogy megszervezte az összejövetelt. A Barka-fonal boltot Gabi anyukája Jutka személyesen képviselte, és a csodás, általuk felajánlott tombola ajándékot én nyertem meg:)Igen én! Ezt nézzétek micsoda gyönyörű, mennyeien puha merinói egyágú gyapjúfonal:


Nagyon köszönöm nektek Gabi!Annyira szerencsés napom volt, hogy két tombola ajándékkal lettem gazdagabb, a másik nyereményem, a Rita által font gyönyörű alpaka-selyem fonal, nagyon különleges, olyan lágy, és finom, hogy el nem tudom mondani...köszönöm neked Rita!És nem bírom ki, hogy el ne dicsekedjek itt is a Melindától szerzett gyönyörűségeimről, alpaka-selyem-kasmír fonalak, álmaim színeiben, hát nem varázslatos mind? Nagyon örültem a találkozásnak lányok, teljesen feltöltődtem tőletek!

10 megjegyzés:

Zazálea írta...

Csak ő nem a Gabi volt, hanem Gabi anyukája, Jutka, és még ott volt Jutka testvére, aki a Gabi nagynénje, de a többi stimmel. :o))))
Buci, én annyit nevettem tegnap, kész voltam... :o))

Varga Gabi - Barka Fonal írta...

Anyu olyan fiatalos, nehéz kinézni belőle, hogy 32 éves lánya van, igaz? :)
Betti, ezúton is gratula a nyereményhez, és köszönöm a sok hasznos visszajelzést, ötletet, amit Melindával egyetemben Anyunak adtatok. Vettem az üzenetet, és igyekszem meg is valósítani őket. :)

bucilla írta...

Köszönöm Rita, javítottam:) bocsánat, de a nevekkel mindig bajban vagyok, ráadásul annyi új név, arc volt tegnap, hogy meghaladta a memóriámat...
Gabi:anyukád hihetetlen fiatalos, és vidám teremtés, és nem utolsó sorban ügyes, és rátermett, valóban nem nézném ki belőle, hogy 32 éves lánya van... A Barka bolt nagyon jól ki van találva minden szempontból, ezt mindenki így látja, akivel csak beszélek, gyönyörűek a fonalak, és az árak is a magyar piacnak megfelelőek. Sajnos én még nem vásároltam, de ha egyszer sikerül munkát találnom, akkor ez lesz az első bolt amit meglátogatok!

Irenka írta...

Gratulálok gyönyörűséges, irigylésre méltó nyereményeidhez! No és persze a Melinda-féle fonaladhoz is.

Melinda írta...

Imádtam a tegnapi napot!:)))

nöné írta...

Óóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó, de jó volt már Nekted/Neked! Csodaszépségeid vannak, gratulálok a nyereményedhez is!

Varga Gabi - Barka Fonal írta...

Nagyon okosak ezek a nyeremények, mindig olyan jól tudják, hogy kihez kell menniük, igaz Nöné? :) Nem tudtam, hogy nem dolgozol, de így még jobban örülök, hogy Hozzád kerültek, jó helyük lesz Nálad. Kiváncsi vagyok, hogy majd mit álmodsz meg belőlük, 4 motringból már lehet álmodozni. :)
Köszönöm a megerősítést a boltot illetően, és szerintem Anyukám is hízni fog legalább egy fél kilót a fentieket olvasva.
Kivánom, hogy mihamarabb találj munkát, és addig is minden jót!

bucilla írta...

Köszönöm a gratulációkat lányok:)
Gabi: Köszönöm! Valóban nagyon jó helyre került, de ennek szerintem mindenki ugyanígy örült volna, mert úgy láttam, mindenki igen vágyakozva nézegette a csomagot. A jókívánságokat külön köszönöm, és a fonalat illetően annyit, hogy ennyiből már valóban gyönyörűségeset lehet kötni, van is tervem rá:) (több is)

Kriszti írta...

Gratulálok a nyereményekhez! Micsoda buli volt szombaton...

Ugye Melinda vadócára is van ötleted? Annyira szeretnék már egy ilyen kötést látni...

Timici írta...

szuper lehetett a tali!
szuper nyereményeket kaptál, gratula!
Melinda által festett fonalkáid gyönyörűek, kiváncsian várom milyen formát öltenek majd