2010. jún. 22.

Festettem...

Az elmúlt két napon nem volt túl sok kedvem kötögetni, így inkább festegettem némi fonalat...
Ezek finom puha csipkéhez való fonalak, 100%merinói gyapjúból, 100g = 1200 méter belőlük. Az áruk 3000.- ft
Igazándiból a Siófoki kötős találkozóra készültek, de miután még nem biztos, hogy el tudok menni, gondoltam felteszem ide.


Az egyenként készült fotók egy picit sötétebbek lettek mint a valóság, a csoportkép színhűbb... jól esne egy kis napsütés, nem csak a fotóknak, nekem is.


( a szürkés elkelt)



(a lila elkelt)

15 megjegyzés:

krókusz írta...

és megint gyönyörűek lettek :-)

zazálea írta...

Jahahaj!!! Meg kell a szívnek szakadnia..!

Anice kötős blogja írta...

jaj, nem bírok ellenállni-kérném a lilát.

bucilla írta...

Köszönöm lányok:)
Anice: Köszönöm, a lila a tiéd;) Lehet, hogy még ma fel tudom adni neked:)

Melinda írta...

Oh, jaj, be szépek lettek már megint, te lyány!:)))

Mosolyrend Évi :) írta...

De szépségesek .)
A zöldes is csábító .)vékony? .)

En írta...

Gyönyörűségesek! :)
A szürkés-sokszínűre fáj a fogam, ha megvan még :))))

Macus írta...

Csodásak!

vanessza kiss írta...

Profi festések! Le a kalappal :)

bucilla írta...

Köszi lányok! :)
En: megvan;) szeretnéd? Írd meg kérlek a postacímed a profilomban található címre. Köszönöm:)
Évi: pont kétszer olyan vastag, mint az Ildikó féle fehér fonal, szóval szép vékony ez is:)

Kataca írta...

A szürke nagyon hívott, hatszor idejöttem megnézni, aztán ráültem a kezemre :) Mindegyik meseszép, de ma az tetszett nagyon...csak ez a nekem még nagyon vékonyka kategória :)
Ha vastagabból tudsz ilyesmi színt, nem lesz ekkora önfegyelmem, ebben biztos vagyok

nöné írta...

Szépek, mint mindig!

napcsi írta...

Aztaaaa, teljesen megdöbbentem micsoda szép fonalakat festesz. És azok a kis mini hímzések.... Meg a csodacsipke kendők... Nem semmi:-) Örülök, hogy rád találtam:-)

Timici írta...

szépséges finomságok! nekem most a zöld tetszik legjobban:o)

krókusz írta...

Szerettem volna küldeni meghívót, kérlek, adj egy mailcímet. Köszi :-)