2010. jún. 28.

Dane - Gail Hybrid

El sem hiszem, hogy végre lekerült a tűmről...
Nem lett kicsi a drágám, ennél a formánál nehéz méreteket írni, de ha a nyaki rész hosszát nem kanyarítom be, akkor közel 2 méter, a közepénél pedig 70 cm hosszú.
Eredetileg 3 sor Gail levelet szerettem volna rá kötni, de már az első leveleknél kiderült, hogy a 800 közeli szemszám igencsak falja a fonalat, így két mintaegységgel voltam kénytelen megelégedni. Nem is bánom, mert 798 szemmel fejeztem be, és elég unalmas volt már a végén kötögetni. A technikai részről annyit, hogy a fonal Ildikó féle vékony Wedermann gyapjú, saját festés, 2mm-es tűvel kötve.
Fotózni nem sikerült túl jól, a benti képek túl kontrasztosak, kint viszont nem igen tudok most fotózni, mert kert átalakításban vagyunk, és nincs hova zárnom az ebeket, akik is azt hiszik, hogy ha valamit leterítek a fűbe, az kizárólag az ő kényelmükért teszem, és azonnal ráfekszenek....egyet azért készítettem, de az sem adja vissza a színt.

46 Gail levélke van a szélén...





35 megjegyzés:

Macus írta...

Hát ez meseszép lett!
A rengeteg szem és a vékony tű... le a kalappal!

nöné írta...

Hohohohóóóóóóó..... ez ááááálomszép!!!! Megemelem a kalapomat Előtted, Bucikám!!

aniko66 írta...

Gyönyörűséges!

Kataca írta...

Nahááát, hogy Te milyen szépséget alkottál!!!!Nemcsak festeni tudsz, kötni is :)

Kriszti írta...

Fantasztikus lett a kendőd! Gratulálok a kötéshez, a festéshez és végül, de nem utolsó sorban a kitartásodhoz. Nagyon gyorsan elkészültél vele.

Nina írta...

Szintén emelem a kalapom :) Amúgy eladó? :)

Irenka írta...

Ez valami csodaszép! Igazán megérte a sok fáradtságot. Minden részlet teszik: a fonal színe, a kétféle minta külön-külön... a kendő egészében pedig lenyűgöző!

helen írta...

csodás lett :) nagy gratula :)))

Zazálea írta...

Te jó ég, Bucikám, te jó ég... én nagyon el vagyok alélva!

Moncsi írta...

Akkor most elmegyek felszedem az állam, és megkeresem a szavakat...

Gratula a kitartáshoz, és hogy nem fáj a kezed ezek után(?)

bucilla írta...

Köszönöm lányok! Ha másért nem, akkor a ti elismerő szavaitokért érdemes volt végre befejeznem:)
Nina: Ezt meg tartom, bár már van egy majdnem ugyanilyenem:) Túl sokáig volt velem, a szívemhez nőtt...

enigma írta...

mamma mia....micsoda gyönyörűség:)...kötésből és monotónitűrésből is kitűnő...:)

ercsu27 írta...

Óóóó, drágaságom, ez maga a csoda! El sem olvastam még, mit írtál, és mit írtak a többiek, rögtön dicsérni akartam! :-)
Elképesztő vagy! Vastaps!

Délka írta...

Gyönyörű lett a kendő:)

Melinda írta...

Ó-ó-óóóóó, Bucikám, fantasztikus vagy!!! Minden-minden elismerésem és hódolatom a tiéd, valami eszméletlen gyönyörűséget alkottál!:)
Aztán hordani ám!;DDD

Annamari írta...

Ez valami csodálatos. Megérte a 700+ szem, és a 2 mm. tű, bármennyire unalmasnak találtad. :-)

Anice kötős blogja írta...

Bucika, most nem mondok újat, de ez naaaagyon szééép!

csipkebogyo írta...

Én is csatlakozom az ámulók sorába, gratulálok a kitartásodhoz és az ügyességedhez. Én most kezdenék a tőled vásárolt őszi erdőből egy egyszerű stólát.Gondoltam kihasználom Ahama kötősuliját, de nem boldogulok. Azét nem adom fel.

bucilla írta...

Köszönöm lányok:)
Szilvi: Ne add fel! Menni fog, kitartás!

Millie írta...

Elképesztő!
:-D

Elinor17 írta...

Hát ez igazán gyönyörű , büszke lehetsz rá !!:)Gratulálok hozzá és emelem kalapom !

annaitto írta...

GYÖNYÖRŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Csilla írta...

Zugolvaslak rendszeresen, de most ezt nem hagyhatom szó nélkül, egyszerűen meseszép! Gratulálok!

Mosolyrend Évi :) írta...

Igazi különlegesség lett :)

xlliann írta...

Azannya, életemben nem láttam még ilyen szépséges kendőt!

hortenzita írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
hortenzita írta...

Igazuk van az előttem szólóknak: elképesztően szép ez a kendő! Hihetetlenül jól csinálod ezeket a hibrid kombinációkat.

bucilla írta...

De drágák vagytok lányok, köszönöm:)

zsoka írta...

Hát ez gyönyörű!!!!!
Megérte a fáradságot

Lorix írta...

Nekem is nagyon-nagyon tetszik! Őszinte elismerésem!!!!

peony írta...

Hát, esküszöm, hogy egyszer már küldtem... na mindegy...
Nagyon szép lett!

Sofie írta...

Gyönyörű lett!

Phan írta...

Gyönyörűséges darab lett. Igazi légies, finom kendőcske. :)

Szigami írta...

Annyira szép lett! Imádom a gail mintáját egyébként is!
És nagyon tetszenek a kendőid, úgyhogy nem bírom megállni, hogy ne adjak Neked egy díjat: http://szigami.hu/info/dijeso
Szigami/Fabyen

Elinor17 írta...

Vár nálam egy díj !:)