2010. máj. 27.

Találkozón voltam...

De még milyen jó kis találkozón.....
Adélnak köszönöm itt is a lehetőséget, Ercsunak a szervezést, hogy ilyen klassz kis napot tölthettünk együtt egy fantasztikus társasággal!
Szerintem mindenkinek nagyon hamar telt ez a nap, a hely, a hangulat, a közös elfoglaltság, ismerkedés, no meg a sok finom sütemény gondoskodott erről. Nagyon örültem hogy találkozhattam veletek, és remélem, hogy nem kell túl sokat várni a következő ilyen alkalomra.
Én sem jöttem haza üres kézzel, Zazálea meglepett egy annyira tüneményes pöttyös neszeszerrel, ami már a blogján is úgy tetszett.... pont jó méretű egy sapka,vagy zokni project utaztatására. Nagyon köszönöm, egyszerűen imádom:)
Tomboláztunk is, én ezt a gyönyörű horgolt csipke-pillangót nyertem, amely Ercsu keze munkáját dicséri. Lassan nekem is meg kéne tanulnom horgolni...olyan szép!

Aztán sikerült szert tennem egy eredeti Melinda által festett merinó-selyem fonalacskára is, ami olyan szépséges türkizkék..... a fotó nem adja vissza a gyönyörűségét sajnos... de azonnal felgombolyítottam, állandóan nézegetem, és már vadászom a mintát hozzá...


Ja! És végre megtanultam a rugalmas kezdést, vagy csőkötést! Köszönöm Gyöngyi, hogy megmutattad! (azóta már befejezni is megtanultam, azt pedig Betti videójának köszönhetően)
Moncsi meglepett egy rózsaszín horgolt terítőcskével, na ki nyúlta le? Na ki? Hát naná hogy a nőcike! Mert rózsaszín! Szó se róla, igazán passzol nem? Köszönöm Moncsikám, Nőcikém nevében is!

Ildikó (neki azthiszem nincs blogja)által pedig lett egy pókháló vékony gyapjú fonalam, ami hófehér volt, láttam nála egy ebből kötött Lamináriát, valami csodás volt.... de én nem bírtam fehéren hagyni, már vasárnap kiszíneztem:)
ilyen lett:

A valódi szín a kettő közt....

Köszönöm az élményeket nektek, olyan jó kis nap volt ez a szombat....

19 megjegyzés:

Zazálea írta...

Én többet kaptam tőled, nem darabban.

Macus írta...

Nálad is leírom, hogy sajnálom, hogy nem lehettem ott, és gyönyörű minden!!

Timici írta...

szépségesre színezted a fonalat:o)
a nyereményeid is mesések és az új türkizkék fonalkád is:o)
remélem legközelebb én is eljutok a talira, fáj a szívem olyan sok szépet írtok róla, úgy elmentem volna én is, ha nem jön közbe anyósom látogatása:(

Moncsi írta...

Annak örülök, hogy ennyire passzol a kis terítő! A fonal pedig fehérben is jól nézett ki, de így sem kimondottan csúnya, sőőőt! De nem is szabad ilyesmiket még csak nézegetnem sem mostanában! Ki leszek vágva, mint macska kakilni, a sok "kacatommal" ez ígéret volt.

Puszillak! M.

csipkebogyo írta...

Jó lett volna Veletek lenni! A festésed tökéletes ez a lila ÁLOM csupa nagybetűvel!!

nöné írta...

Bettikém, Te olyan nagyon aranyos vagy, hogy mindenhol megköszönöd az okítást. Irulok-pirulok, és nagyon jól esik, hogy én is mutathattam valami újat egy NAGYNAK. Mert Te az vagy ám, hogy mit nem míveltél azzal a fonallal! Valami csodálatosan szépséges lett!!!!!!!!
Az ajándékaid is nagyon szépek, no meg a türkizke is. Jut eszembe, ha ... ezt majd priviben:o)

Melinda írta...

Csudaszép lett a festett fonalkád!!Ez a szín csodás!

Anice kötős blogja írta...

Hát.. most én is ideírom, hogy mennyire sajnálom, hogy nem voltam ott.

Egyedi az új fonalad is.

Zsófimamája_Gabi írta...

Eszméletlen jó színe lett Ildikó fehér fonalának:))
Én is örülök, hogy találkoztunk!

ercsu27 írta...

Bettim fessél nekem ilyet, lécci-lécci-lécci!
Ildikó szerez majd a fonalból! :-)

Melinda írta...

Óóóóó... milyen széééép beszámoló!:))) Én is kell, hogy írjak egyet már, de nem jutok oda.:(
A fonalad pazar lett!!!!! Mit szólnál egy cseréhez?;D Egy ilyet nekem a lilásért cserébe?;D Naaaaa...????:))))

krókusz írta...

Gyönyörű. Ez is Lami lesz? Vagy valami más?

Nina írta...

Azt hiszem, ez az egyik legszebbre sikerült fonalad :))) Valami fantasztikus!

bucilla írta...

Köszi lányok, olyan kedvesek vagytok:)
Zazálea: amit nem darabban mérnek, abból már én is sokkal többet kaptam tőled...
Gyöngyi: Én nagy? Max méretre;)Kötésben csak sóvárgok utánatok...hogy én mikor fogok ilyeneket művelni, és ilyen tempóban?!
Melinda: Szíves örömest! Örülök, hogy akarod rákívántál;)
Ercsu: Amint meg lesz a alapanyag, megpróbálkozom vele! Oda vagyok ettől a színtől én is, hisz LILA, de Ercsukám hát már te is? ;)Most már írnom kell a festék kutyulós receptjeimet magamnak...
Annamari: elkezdtem már belőle egy seraphim-ot, de lebontottam, mert túl egyhangú volt ehhez a fonalhoz a minta nélküli része, úgy éreztem elbírna több mintát ez a sűrű átmenet, így azt hiszem shetland lesz...(egészen véletlenül;))
Még mindig imádom azt a mintát.
Gabi: én is nagyon örülök, hogy megismerkedtünk:)

bucilla írta...

Kösz Nina! Ametiszted igen hasonló árnyalat, imádom a színét még mindig:)

bucilla írta...

Moncsikám!
Ha meglesz az alapanyag, kapsz tőlem egy ilyet ajándékba, azt már csak nem tilthatják meg neked! :)

Kriszti írta...

Gyönyörű volt az a fehér fonal és a belőle készült kendő. De most, hogy megláttam ezt a csodás festést nem is találok rá szavakat. Meseszép lett a színe. Kiváncsi vagyok, milyen lesz megkötve.

peony írta...

Szépre sikerült a festés, és jó volt hallani a bszámolódat. remélem hamarosan (két hét múlva legkésőbb) mi is találkozunk)

annaitto írta...

klassz lehetett a talitok! Csupa ügyeskezű NŐ!
A fonalad nekem is tetszik ( a sötétebb kép leginkább;) ) Sajnos nem tudom rávenni magam a kötésre... a minijeimmel így sem haladok eléggé.... Anna tavaly elkezdett pulóverének minden darabja megvan... csak nem lett összeállítva.... a gyerek meg nagyot nőtt.... így nem érdemes kötnöm;) vagy csak sálat;) jó hosszút....
Mindig irigykedem azon amiket alkottok... de büszke vagyok nagyon , hogy 3 "bucilla" kendő tulajdonosa lehetek:)))