2010. máj. 15.

Ajándék kendő Moncsitól:)

Nagyon rég nem írtam, és nem mutattam semmit, de igyekszem hamarosan bepótolni, készülök újra fonalat festeni, elkezdtem újra kötögetni is, de annyira kevés a haladásom, hogy szóra sem érdemes, de legalább a kedvem már megjött hozzá.
Voltunk nyaralni is, picit kikapcsolt, és kipihentem magam, szívesen maradtam volna még, mert ez az esős idő egy kicsit olyan szomorkássá tesz...
Miután saját kendővel nem dicsekedhetek, megmutatom Moncsi milyen csodálatos ajándékkal lepett meg engem a héten:) Egy igazán finom, légies kendő-csodával:) Egy Teardrop-pal! Annyira örültem neki, hogy nem találok rá szavakat!Ezt nézzétek mennyire gyönyörűséges:

Moncsi! Itt is még egyszer köszönöm neked, annyira kedves tőled, most is itt van mellettem, sőt már a nyakamban is volt, nagyon szeretem! Köszönöm!!!

Még régebben festettem előfonalat, a finom puha Rikker féle merinóiból, de nagyon színes lett, és nem tudtam mihez kezdjek vele. Aztán egy könyvben rábukkantam egy jópofa gombolós nyakmelegítőre, amivel nőcikém régóta nyúz, és akkor beugrott ez az előfonal, ami másra úgysem lett volna jó, úgyhogy belekezdtem, talán ma este elkészül, aztán jöhet a gomb keresés hozzá. Nagyon tetszik a struktúrája, de még a hátuljának is :)



Ez a visszája:



Annyit még elárulok, hogy folyamatban van egy ajándék Cascata egy nagyon kedves barátnőmnek, olyan 30%-ban kész állapotban, és egy Icarus kendő magamnak, de az éppen csak el lett kezdve, igen finom darab, és kettes tűvel kötöm, gyapjú-selyem keverék fonallal, ami olyan vékony, mint a hímző selyem, így már előre tudom, hogy többször fogom az egyik mintarészt ismételni, hogy ne csak egy zsebkendőnyi legyen a mérete.

10 megjegyzés:

nöné írta...

Bettikém, nagyon szép ajándékot kaptál! Viseld egészséggel!
Nagyon érdekes a nyakmelegítő mintája, és a fonalka is. Vidám, igazi fiatalos darabocska lesz/lett:o)

Melinda írta...

A kendő pazar, elhiszem, hogy nagyon örülsz neki!:)

A nyakmelegítő roppant izgalmas! Egyelőre elképzelésem sincs, hogy hogyan készülhet, de majd jól elmondod/megmutatod.;D Én imádom a színét is, nagyon vidám.:)

Zazálea írta...

Hát, Bucikám, ez már megint milyen szép, ez a fonal! És a kötése meg izgalmas, én most kaptam ajándékba előfonalat, csak nézem és simogatom...

A kendő pedig,csodás!

A legjobb azonban mégis az, hogy van kedved kötni, én azt gondolom, ennek örülök a leginkább.

Mosolyrend Évi :) írta...

Szió :)
Ritkán jössz de akkor csodákat mutatsz .)

KicsiKató írta...

Gyönyörű kendő, viseld egészséggel!!

A nyakmelegítő mintája engem is izgat, nem mutatnád meg nekünk, hogy készül?:)

pari írta...

Örülök Betti, hogy újra jelentkeztél:-) Annak is nagyon ötülök, hogy újra van kedved alkotni, ez nagyon inspirálólag hat...Gyönyörű kendőt kaptál, gyönyörű a nyakmelegítőd is. Csodás a mintája és a színe egyaránt:-) Olyan jó itt Nálad nézelődni, ssose unom meg:-D

bucilla írta...

Köszönöm lányok:)
Katókám: posztoltam neked nagy szeretettel:)

KicsiKató írta...

Nagy szeretettel köszönöm!!!:)

bucilla írta...

Szívesen!!!

mágnes írta...

Jaj, ez a kendő, csodás!! Ráadásul ajándék is, ami csak növeli az értékét. Viseld egészséggel!

Telitalálat ez nyakmelegítőhöz használt előfonal, puhasága, színe, nagyon jól passzol a mintához. Ebben a csúnya időben meg nagyon jól jön egy kis nyakmelegítés.