2010. ápr. 14.

Új fonal érkezett

Új, sokkal vékonyabb, 2 ágú 100% merinói gyapjú fonalak (920m/100g) érkeztek hozzám nemrégiben, és nagyon várták már, hogy megfessem őket:)Én pedig őket vártam nagy kíváncsisággal... amint megérkeztek, szinte azonnal neki is álltam, úgy vágytam a színekre ezekben a szürke, esős, sötét napokban. A narancsost, és a világos zöldeset képtelen voltam színhűre fotózni, a képen túl élénk, akármit csináltam vele...

Pasztel kobaltkék-szürke-zöldek (elkelt)

Kékek (elkelt)

Lime-citrom-rezeda (elkelt) Élőben nem ilyen virító a színe...

Málna, karamell stb...

Narancs, grapefruit, citrom....(elkelt) És a narancs is finomabb élőben...

Cseresznye és meggy (elkelt)

Az erdő színei (elkelt)

A Meskámra még nem fogok feltölteni, mert egy darabig nem leszek itthon, és a postázást sem tudnám megoldani. Így, míg vissza nem jövök, csak itt a blogon lesznek elérhetőek.

12 megjegyzés:

nöné írta...

O-óóó, de szépek! Nincs is kedvenc, mind gyönyörű. De mégis, talán az erdő színei:o)Esetleg őrá le is lehet csapni?

Melinda írta...

O-lá-lá, Betti! Ezek CSODÁLATOSAK lettek!!!:))) Mindet imádom!:) Én simán elcsábulnék rájuk!:D

bucilla írta...

Gyöngyi!
Hát hogyne;)Kéred?

Nina írta...

Arany kezeid vannak :))) Bámulatosan szépek!

nöné írta...

Igen, kérem szépen! És a postázás miatt ne aggódj, ráér! Köszönöm!!

antalandi írta...

Betti, nagyon szép szinek. Valahányszor megnézem a festett fonalaidat, mindannyiszor megjegyzem: nem véletlen hogy meg tudtad festeni a szineimet. Mind egy szálig benned élnek. Ha már megjegyzést írok, leírom neked azt is hogy nagyon kényelmes, elegáns a kendő, amit készítettél nekem. További szép színeket kívánok neked és magunknak is :) Andi

bucilla írta...

Andi!
Köszönöm:) Annyira örülök, hogy ilyen nagy örömet jelent neked a kendő!

Zazálea írta...

Énmegint csak beleharapnék legszívesebben. Buci, csodás vagy! És a fonaladdal kötök is, tudd meg, mint az álom...!

bucilla írta...

Zazálea: Köszönöm:) És ne mondd tényleg azzal? Most a csíkossal? Vagy a régebbi őszies-színátmenetessel?

Timici írta...

szépségesek, nem csoda, hogy hamar lett gazdájuk;o)

zazálea írta...

A csíkossal! És csodás!

bucilla írta...

Köszönöm Tmi!
Zazálea:Már láttam;)Tuti lesz!