2010. ápr. 7.

Sikerült, de nem tetszik...

Régóta szerettem volna úgy festeni fonalat, hogy széles csíkokká alakuljanak kötés közben. Volt is már próbálkozás, de túl vékony fonallal, ami a nagy gabalyodás miatt, a kukában végezte... Aztán a mai napot rászántam, hogy megpróbálom vastagabb fonallal, ráment vagy 6 órám az ide oda tekergetésre, és a festésre. De hogy miért olyan színeket választottam, amiket nem szeretek, azt nem tudom....Viszont ez nagyon nem tetszik:( Persze én csak szürkét, és feketét hordok, meg néha lilát, és nagy ritkán zöldet, de sajnos, a legkevésbé kötöttet...
Viszont azt már most tudom, ha mégis csíkos kendőt szeretnék majd kötni, akkor inkább elvágom majd a fonalat színenként, mert ez így roppant macera volt, 13 szín követi egymást, különböző hosszúságban.

A fonalról annyit, hogy finom puha egyágú merinó gyapjú, 800-900 méternyi, 'fingering' vastagságú.
Azért nagyon izgat, hogy milyen lehet megkötve...


14 megjegyzés:

Délka írta...

Nekem tetszik a színösszeállítás, kíváncsi vagyok, hogy milyen lenne megkötve.

Zazálea írta...

Nekem NAGYON tetszik, csereügyletben benne vagy-e?????

Melinda írta...

Húúúú, Betti, azt hiszem, ez az, amire nem fogok vetemedni soha - mármint a hosszan átmenetes megfestésére... Pedig voltak erre irányuló agitációk.:D Úgyhogy minden elismerésem!:))
Nekem tetszik a színe, semmi baj vele. Persze ízlések és pofonok, ugyebár.;)

Nina írta...

Nagyon különleges lett, engem is érdekel, milyen lehet megkötve :) Ha megvan, hogy kié lesz, nézem majd a blogját :)

A lilás színek, főleg a sötétlilások nagyon tetszenek benne!

bucilla írta...

Köszönöm Melinda! Nekem van még rá egy egyszerűbb technikai ötletem, de kell gyártsak hozzá egy célszerszámot:)Nem adom fel!!!
Zazálea:Ezt nem tudom visszautasítani!

bucilla írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
bucilla írta...

Köszönöm Nina!
Kettőnk monitora közt óriási különbség lehet, mert az ametiszt fonaladat én barnának láttam, ami ugyebár lila, és ebben a fonalban meg nincs is lila:) (bármilyen meglepő ez tőlem;)

nöné írta...

Bettikém, minden elismerésem a Tiéd!
Haaaat óra hosssssza??? Atyaég! Én is kíváncsi leszek a megkötött állapotára!

F.Gina írta...

Szerintem csodásak a színei. Lehet, hogy rossz a monitorom ? :))

Mosolyrend Évi :) írta...

Nagyon izgalmas dolgok ezek :) Ügye?
Klassz próbálgatni és valami egyedit alkotni.
Majd megpróbálsz olyat is,hogy egy szín több árnyalata?
Lehet pasztel vagy igazán tavaszias halvány üdeség.

Milyen színnel fogsz próbálkozni a legközelebb?

pari írta...

Nagyon izgalmas...Én is kíváncsi vagyok.

helen írta...

Nah, erről van szó :D Csodaszép színek vannak benne... és én állatira kíváncsi vagyok, milyen lesz megkötve!

bucilla írta...

Köszönöm lányok! Nagyon kedvesek vagytok. Hiába, ízlések és pofonok...
Én is baromi kíváncsi vagyok milyen lesz megkötve, majd sürgetem is Zazáleát, hogy minél előbb hasznosítsa;)

Polly írta...

szerintem nagyon jó lett!