2010. márc. 1.

Hogy az UFO-k se szaporodjanak

Néha óriási bűntudatom van a be nem fejezett munkák miatt, ilyenkor belenézek az UFO-s dobozkámba, és bökök párat valamelyikbe....Ezúttal sikerült befejeznem egyet belőlük. 40 count-os vászonra varrtam, 1 szál Au ver a soie 2375-ös színű selyemmel, igen pirinyó lett, fáradt szemekkel nehezen ment, ezért váratott ennyit magára:) az ollót viszonyításképpen tettem rá. A keret az Ikea-ból való, eredetileg tükör van benne, amit egy jól irányzott, határozott mozdulattal ki lehet belőle ütni.



Festettem némi fonalat ismét, bár a kép nem igazán adja vissza a valóságot, de nem egyszínűek, és nem is színátmenetesek, hanem egy szín több árnyalata van egy-egy motringon.



Ebbe pedig beleszerettem, és azonnal neki kellett esnem.... valami sk festett "no name" lenre, ha jól számolom 48 count-os, de 2 szálra varrtam, 1 szállal.
Nincs hozzá keretem, így azt hiszem hogy egy kis doboz tetejét fogja majd díszíteni, ha kedvem lesz összeállítani, és találok mellé megfelelő anyagot a készletemben.


Lenne még mit mutatnom, de a "finishing"-re várnak, valamint félkészek, így meghagyom legközelebbre:)

11 megjegyzés:

Edige írta...

Érdemes volt várni ezekre a szépségekre!

Melinda írta...

Mennyi szépség!!:)
A hímzések nagyon aranyos kis minikék lettek;a fonalfestésed nagyon tetszik,főleg,hogy egyszínű és mégse:)

zazálea írta...

Azok a fonalak...!

Nina írta...

A minikéd bámulatosan szép :) Megnézném szívesen élőben is :) Akárcsak az álomszép fonalaidat :)))) Jujjjj de klasszak!!!! A kis virágos nemkülönben :)

Zsófi írta...

Nagyon szépek a hímzéseid!

F.Gina írta...

Hű, de szép lett ! Nekem biztosan kiesne a szemem, ilyen pindurit varrni :))
Szépségesek a fonalaid is !

nöné írta...

Csodaszép mindkét minike! És azok a fonalak...meseszépek!

Melinda írta...

Hééééé és hóhahóóóó...!!! Én erről, kérem szépen valamiért lemaradtam!:((( Pedig micsoda gyönyörűségeket mutatsz! Imádok minden egyes darabot, hímzésestül fonalastul!:)))

bucilla írta...

Köszönöm a kedves megjegyzéseket lánykák!

katica írta...

csodasak a himzeseid, es a fonalak is nagyon szepek!

Jucus írta...

Annyira megtetszett ez a pici négyszögletű virágkosaras minta, hogy szeretném elkérni - ha szabad?
Címem: Judit.Posch@gmail.com
Előre is köszönöm!