2010. márc. 30.

Azért néha hímzek is...

Nina nemrégiben felajánlotta, hogy beszállhatok egy VC-fonal rendelésbe.... és én éltem is a lehetőséggel itt is köszönöm Nina!
Hát egyetlen színt választottam, és ugyan olyan selyem szalagot hozzá, hogy majd ha végre megálmodom a sorsát, akkor legyen mihez nyúlnom. Nagyon kedvelem ezt a színt...
32 ct'-os vászonra készült, minden lyukba öltve, VC-Be Mused színnel.

Aztán festettünk egymásnak hímző fonalat is, én ezeket a gyönyörűségeket kaptam,
kedvenc színem közülük az Amethyst, és az Eggplant, nemsokára ki is fogom próbálni, hogy mutatnak varrva....

És ezt a picinyke Renato Parolin szívecskét is végre be kéne fejeznem, talán olló-őr, vagy tűpárna lesz a sorsa. 35 ct'-os vászonra varrtam DMC 816-ossal. De soha többet nem fogok 35-ösre dmc-vel miniben varrni...alig férnek el az öltések, mert ugye ezt is miniben kellett elkészítenem...

Hamarosan jelentkezem kézzel festett kötőfonalakkal is! (igen tevékeny voltam a hétvégén)

14 megjegyzés:

Nina írta...

Micsoda szépségek! Annyira gyönyörűek a minikéid!! Ez a lilás tényleg álomszép szín, most én is nagyon szeretem a lilákat :))
A Te fonalaidat itt is köszönöm :))))
Puszika!

Melinda írta...

Óóóó, csodálatosságok!!!:)))

A VC-selymek összes Be-je nagyon szép, szerintem. Nem is bírtam ellenállni nekik, ha minden igaz, megvan az összes...:DDD

nöné írta...

Hmmm, micsoda színek! Egyenesen színorgia, csodásak egytől egyig!! És persze azok a minikék... álomszépségek!!!

Melinda írta...

A minikéid gyönyörűek lettek!
A színek pedig...)o

Timici írta...

szépek!

Clinique-Bogi írta...

Jajj, de nagyon elájultam! :-)

pari írta...

Csodálatosak, mint mindig...
Paribanu

bucilla írta...

Köszi lánykák:)

Edige írta...

Csodásak ezek a minikék! Kíváncsian várom, hogy mit álmodsz meg belőlük...

CsacskaMacska írta...

Nagyon szépek a kis képek, különösen a kis házikós lila csoda:-) Elárulod ki a tervező, szerelmes lettem ebbe a kis mintába:-)

bucilla írta...

Köszönöm:)
Csacskamacska: Marjorie Massey ha jól írom, Le passé Composé minta. Ha dobsz mél-t küldöm neked, a profilomban ott a címem;)

Timici írta...

Betti, esetleg én is elkérhetném ezt a mintát? nagyon örülnék neki:o)köszi előre is:o)

bucilla írta...

Minta ment mélben lánykák!

Márti írta...

Csodaszépek és ráadásul mindezt miniben - elismerésem!!!!! :))))