2010. febr. 12.

X-ecskék

Nagyon rég írtam a blogra, de nem igazán tudtam mit mutatni....
Nem vagyok valami termékeny mostanában, pedig időm az volna rá éppen, csak ilyenkor kedvem nincs...
Ezekkel az apróságokkal foglalatoskodtam amikor volt hozzá türelmem:
Ez az anyag annyira tetszett, hogy amikor hozzájutottam, azonnal kellett belőle készítenem valamit, ami hamar megvan... a hímzett ABC 1 szálon van hímezve, az egész tűpárna 12 cm átmérőjű lett.

Festettem fonalakat, ez azzal készült, szintén 1 szálra varva, a színe sajnos nem jól látszik, de ahogy elkészült, elajándékoztam, és nem volt idő várni a természetes fényre:( Ez is igen apró darab lett, 6x6 cm-es...

És végül megmutatom, hol tartok a Beatrix Potter sampler-rel...
Alig várom, hogy kész legyen, még mindig imádom:)

14 megjegyzés:

nöné írta...

Jaj, de hiányoztál már! Nagyon szép kis darabokat hoztál! Hogy a manóba tudtok ilyen minikéket hímezni, rejtély:o)

ercsu27 írta...

Szia!:-)

Minden rendben? Puszik!

Nina írta...

Olyan jó elmélyedni a képeidben! Hiányoztál már nagyon, alig vártam, hogy mutass csodákat :)
A tűpárnád bámulatosan szép, aranyos, precíz, mint mindig!
A kis képecskéd is, tetszenek a fonalaid :) A Beatrix pedig... eszméletlen szép!

Szentpyr írta...

ilyen tűpárnákat csak te tudsz! rajongom értük!

Anna írta...

Micsoda tűpárna!!! Csúúúúcs!!!! A többi minid is nagyon szép!!!!

Márti írta...

Anna én voltam... ;)

csipkebogyo írta...

Mindegyik gyönyörű darab!

Melinda írta...

:))) De jó, hogy jöttél!:) És micsoda szépségeket hoztál!;)))

annaitto írta...

Imádom a tűpárnád!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kryx írta...

Ha egyszer én is tudnék ilyen tűpárnát... :) NAgyon jó lett, de a saját festésű fonalas kép is tetszett

bucilla írta...

Köszönöm a kedves szavaitokat lányok:) Nagyon jól estek! Most majd nagyobb kedvvel fogok munkálkodni a mutogatnivalókon:)

Barbi írta...

Ó, mennyi szépséges x-ecske! :)

melcsilla írta...

Tűpárna felsőfokon!:) Csodálatos darab!

Szentpyr írta...

Tanácsot szeretnék tőled kérni tűpárna ügyben. Ha megtennéd, hogy írsz nekem a szentpyrkukacfreemailponthu-ra nagyon megköszönném!
R