2010. jan. 1.

B.U.É.K

Nagyon el voltam havazva az utóbbi hetekben, így kevés időm jutott az alkotásra, és a blogolásra is.

Elkészült végre a kötött takaróm, vastag egyágú tolnai gyapjúból, a likak ellenére kellemesen meleg lett, mérete 140X170 cm.


Ercsu meglepett két gyönyörű Noddy-val, jó hasznát vettem,mert azért néha sodortam fonalat is, és jócskán megkönnyítette ez a szerkezet a munkámat, köszönet érte itt is , és a nagy doboz házilag készült bonbonokért is, amit karácsony előtt kaptam, de nem volt idő lefotózni, mert nagyon hamar megettük, isteni volt!






Ezt a kendőt az ünnepek előtt sikerült befejeznem, Anikónak készült karácsonyra.



Anikó pedig tavaly karácsonyra kivarrta nekem ezeket a szépséges kis képecskéket, amiből most készítettem egy karácsonyi falvédőt az étkezőbe. Igen hangulatos lett tőle a konyha...

És egy béna kis mozaik, csak úgy...

Készült még jó néhány nyakmelegítő, és sapka, némelyik ajándékba, azokról nincs kép, de ami itt maradt, azokról talán később készítek majd fotókat.

Ezekkel a képekkel kívánok minden kedves erre tévedt látogatónak,
Sikerekben, gazdag boldog új esztendőt!

19 megjegyzés:

Kriszta írta...

Gyönyörű lett a takaró és a kendő is álomszép!!! A konyhában tényleg feldobja ez a csodásan kivarrt képecske :) Boldog Új Évet!

Cherry írta...

Nagyon szép munkák készültek nálad ebben az időszakban is! Egyszerűen gyönyörűek, nem is tudom tovább fokozni. :)
A konyhád nagyon hangulatos!

Melinda írta...

Minden milyen gyönyörű már megint!!! Csak azt sajnálom, hogy ilyen ritkán tudsz jönni... Én minden nap szívesen nézelődnék nálad ilyen szépségeket!;))

Boldog, sikeres új évet kívánok én is!:x

Nina írta...

:) Sosem tudsz olyat mutatni, ami ne lenne ilyen szépséges! Akár a takaród, akár a Gail kendő, csodás darabok!
Kívánom, hogy az idei év legyen pont olyan, amilyennek szeretnéd!

nöné írta...

Betti Kedves, Neked és Családodnak szintén boldog új évet! Teljesüljön minden vágyad, vágyatok, amiket csak elképzeltetek!
A bemutatott munkákat egyszerűen nem tudom másképp minősíteni, minthogy gyönyörűek. Az a takaró... na meg az újabb Gail...

Bernadette írta...

Minden gyönyörű. De a fonalad a kedvencem. Hol tart a rokka project? :-)

hortenzita írta...

Neked is BUÉK!
Csodásakat alkottál, a lila fonal meg elképesztően gyönyörű!
A takaróról lehet kicsit többet tudni?

Lorix írta...

Csodaszépek egytől egyig!!!

bucilla írta...

Köszönöm lányok:)
Betti: A rokka project folyamatban, remélem hamarosan sikerül egyet beszerezni...ezt a lilát még a saját készítésű elektromossal fontam össze.
Zita: A takaró shetland mintával készült, a vastag egyágú tolnai merinóiból.

mágnes írta...

Csatlakozom az előttem szólókhoz és nagyon boldog új évet kívánok én is!

Fantasztikus dolgok készültek, gyönyörű minden!

melcsilla írta...

Betti, de jó látni újra! Olyan ritkán jössz:(
Gyönyörűeket alkottál megint!!

estibogar írta...

Álomszép a kendő...nem is tudom melyik szinben jobb. Mindegyik tetszik

Anice kötős blogja írta...

Csupa gyönyörűség. Mostmár én is akarok egy gailt, na de olyan fonalam nincs :(

A noddi hogy működik? Milyen vastag a rajta lévő fonal?

Képzeld láttam egy blogon, lace és cobweb fonalat drop spindle-n csinálnak, csak ámultam.

bucilla írta...

Köszönöm lányok!
Melinda: Sajnos csak ennyire futja az időmből:-(
Anice:A noddy úgy működik, hogy a dropspindle-ről arra tekered rá a fonalat, és egy motringot kapsz, és klasszul kifekszik rajta a fonal, nem lesz olyan girbe-gurba. Amit rajta látsz, az kb 5 mm-es fonal lett, két szálból összesodorva.

Melinda írta...

Mennyi szépség,csak azt nem értem nekem miért nem jelent meg eddig ez a bejegyzésed??:((
Nektek is boldog új esztendőt kívánok...és hogy mutass még sok csodás alkotást nekünk!!

Zazálea írta...

Tudod, nagyon irigyellek. Ügyes vagy, gyors vagy, jó a színválasztásod... nagyon! :o)
(rövidebben ez így szól: fantasztikus vagy)

Mosolyrend Évi :) írta...

Szió :)
Csodásak nagyon a kendőid .) Anikó meglepije milyen fonalból készült?Különleges a színe is!
Kapható ilyen?

bucilla írta...

Köszönöm Évi!
Rikker féle csipkéhez való gyapjúfonalból van, sk festett, hát még sosem festettem így eladásra, de lehet hogy a jövő héten sor kerül erre is, akkor feltétlenül jelzek feléd rendben? Megpróbálok valami hasonlót is festeni.

Mosolyrend Évi :) írta...

:)