2009. okt. 23.

Sapik

Két sapkát tudok itt megmutatni, pedig hármat kötöttem, de nem készült róla fotó....sietett a gazdájához, mert fázott a füle;)
Két Thorpe készült, egyik páromnak, de a próbánál ő nem volt otthon, így a fiam volt az akire rá lehetett próbálni, de túlságosan tetszett neki ahhoz, hogy ne az övé legyen....majd kötök másikat édesemnek, neki már úgy is van egy, és még működik. A márkajelzés azért került rá, mert a körkötésnél a lusta mintánál, valahogy a sorváltásnál furák a szemek, és így tüntettük el...
Ebből a sk festett-sodort tolnai finom merinóiból készült.


Ez a kis szürke csipkesapka pedig nőcike egyik barátnőjének készült, minta itt!
A passzénál egy elasztikus fonal is van benne, a többi részénél egy mohair, és egy félig gyapjú fonalat fogtam egybe, így finom meleg lett.


Azért egy Gail mégsem maradhat ki, ebből a fonalból, ( a szín most sem jó a képen) de még csak nagyon az elején vagyok, és más dolgok is elveszik a szabadidőmet, úgyhogy biztosan sokára lesz kész... de azért megmutatom.


Ezeket pedig most kaptam páromtól, aki ismer, az tudja rólam, hogy imádok sütni-főzni, és a konyhai kütyük a gyengéim( többek közt).... hát nem tüneményesek??? Nem bírtam ki, hogy ne mutassam meg őket:)

13 megjegyzés:

Mademoiselle írta...

Jajnékem, ezek tényleg tüneményesek!!! :-) Hol lehet ilyesmit találni?

ercsu27 írta...

Óóóóóó, nagyon szép a fonalad! Mivel festetted? :-)

A konyhai kütyükéid csuda aranyosak!

bucilla írta...

Kösznöm:)
Mademoiselle: Hát ha jól tudom, csak a nagy vízen túl:((( úgy hozatta nekem az édesuram.
Ercsu: mindegyiket iberia-val, és deka-val:)

Macus írta...

Szuperek a sapkák!

A kis mérce kanálkák is nagyon tetszenek!

hortenzita írta...

Nagyon tetszenek az sk. festett fonalaid. Egyik szebb, mint a másik! Nekem nincs elég bátorságom belevágni :-(

Márti írta...

Szuper sapik, nagyon tetszenek!! :)

Nina írta...

Szerintem is szuper sapik, nem csodálom, hogy a fiadnak is tetszik :)
A konyhai kütyük nagyon aranyosak!

Lvica írta...

Tök jó sapik!:) Ilyen mérőkét Bakerellánál láttam, ő is úgy kapta, már akkor nagyon tetszettek... Jófej a párod!:)

helen írta...

Nagyon szuper sapkák! Most már én is gyártani akarok párat, itt a hideg, sokat vagyunk kint... bár párom eddig még nem volt hajlandó sapkát húzni. :( Nem tudom, mivel lehetne rávenni :D

Névtelen írta...

Kedves Bucilla!

Nem írnád le a szürke barátnőcis sapka mintáját, mert a google fordítójával egyszerűen nem értem?!.... Jól látom, hogy Te passzét is csináltál, míg az eredetiben nem volt?! Nagyon laikus vagyok, de ezt úgy megpróbálnám.Légycci...
Köszi: Andi

bucilla írta...

Köszönöm lányok:)
Andi: Ha kapok mélcímet, leírom szívesen neked!

Timici írta...

szépek lettek nagyon!
konyhai kütyü édes:o)

aarkus írta...

Kedves Bucilla,

ha Andinak leírtad magyarul a mintát, megkaphatom én is? Sokat segítene, mert ugyan tudok valamennyire angolul, de a kötésleírások nekem sokszor még magyar nyelven is gondot okoznak...

A cím: e.lappints@gmail.com

Köszönöm szépen, előre is!