2009. okt. 10.

Laminaria-Gail Hybrid

Végre sikerült befejeznem ezt a szépséget..... nem mondom, hogy a végére nem untam, közel 600! szem volt a tűmön már, és elég végtelennek tűntek a sorok e-miatt. Ahhoz képest, hogy nem egy óriási kendő, belement közel 900 méter fonal, 3,5-ös tűvel készült, először a Laminaria középső, virág mintájával, majd a Gail-el fejeztem be, csak a nagyon likas részt az edge chart-nál én mostanában kihagyom, és egy simább lyuksort szoktam kötni, az valahogy jobban tetszik...
A háromszor ismételt levelek csücskére egy-egy szépséges csepp formájú gyöngyöt tettem, alig látszik benne, de mégis feldobja egy picit. Elég érdekes formája lett, blokkolásnál meg is szenvedtem vele, a háromszög alakú kendőket sokkal könnyebb kifeszíteni.... de megérte, nagyon szépen kifekszik vállra vetve. Igazán finom nőies darab lett.... a további sorsa egyelőre ismeretlen, még gondolkodom mi legyen vele.



25 megjegyzés:

mágnes írta...

Minden várakozásomat felülmúlta, egyszerűen meseszép!

helen írta...

Álomszép!

Melinda írta...

Hogy egy párszor visszajövök még megcsodálni, az biztos! Eszméletlen szép lett!:) Gratulálok!

claudius írta...

Meseszép! Még nem tudod a sorsát??? Én biztos nem bírnék megválni tőle! :)

Zazálea írta...

hű!

nöné írta...

Betti, ez csodálatosan szépséges lett! Alig találok szavakat! Eszméletlen!

Kriszti írta...

Hihetetlen, milyen jól mutat együtt a kétféle minta. Gyönyörű lett a kendőd.

bucilla írta...

Köszönöm lányok:) Élőben még inkább varázslatos...

Gabella írta...

Nagyon szuper párosítás!!!!!!!!!!!!!!! És a fonal is nagyon jól mutat hozzá!

Jucuu írta...

Váú. Leesett az állam!

Mosolyrend Évi :) írta...

Nagyon szépet alkottál!

Nina írta...

Ez valami bámulatosan csodás lett :))))

agibo írta...

Amikor megláttam a kis képen, azt hittem gyöngygallér. Utána esett le a tantusz, hogy ez egy csodaszép kötött kendő. Gratulálok!

Lvica írta...

Gyönyörű lett, minden elismerésem, Betti!

Timici írta...

mesés lett! ezt igen ügyesen összehoztad:o) bámulatos a végeredmény!!!

Lorix írta...

Csodaszép! Jól kitatláltad a két minta párosítását, a végeremény hihetetlen!!!

A formája meg külön tetszik :)

Kicsoda írta...

Hihetetlen, hogy a blokkolas mit tesz. Egesz pokhalo szeru lett. Ez is tolnai fonal? Nekem most jott egy adag:-)
A gongy meg telitalalat. En altalaban utalom a gyongyot, de ez TOKELETES!

bucilla írta...

Köszönöm köszönöm:))
Kicsoda: ez sk festett uruguay-i laceweight fonalból készült. Tényleg pókháló szerű élőben is.

hortenzita írta...

Álomszép!
Mennyi ideig térdeltél, amíg ilyen tökéletes ívben sikerült kifeszíteni?
A festés maga is gyönyörű!

Abile írta...

Meseszép lett! Mintha pókhálóból szőtted volna! Gyönyörű, könnyű, légies!

Anice kötős blogja írta...

Gyönyörű a formája is!

Kriszta írta...

Ez gyönyörű, egyszerűen meseszép!!

Szentpyr írta...

Basszus, ez fejedelmi! Már bocsánat!;)

antalandi írta...

Szia, egy másik blogon láttam meg a sapkát, amit készítettál és idejöttem. itt viszont elvarázsolódtam. Csodálatos színű fonalak, gyönyörűbbnél -gyönyörűbb kendők. nagyon-nagyon tetszenek amunkáid. Az biztos, hogy szeretnék egy kendőt tőled, de nem tudom milyen is legyen. tobzódok...Köszönöm jó, hogy idejöttem.Andi

Névtelen írta...

miert ne:)