2009. okt. 9.

Életjel...

Jól elkalandoztam a blogolástól mostanság....így nem is igazán tudok mit mutatni. De azért készítettem néhány fotót. Ez itt a Rikker-féle egy ágú előfonal, amit kipróbáltam miként lehet festeni....Nem fogtam vissza magam, csak próbának szántam, minden színből kapott:)



Ilyen lett megsodorva, és talán egy sapka lesz belőle... vagy rabló kesztyű.


Szintén Rikker-féle egyágú csipkéhez való finom fonal, amit megfestettem, de fotózni nem igazán tudtam, nem jön át a szín;)


A két kép közt van valahol az igazság...


Ezzel pedig már a finish-ben vagyok, talán hétvégére készen lesz....


Ismét varrtam két kis táskát, egy nőcié, egy pedig ajándékba készült.


Ennek pedig nem lehetett ellenállni.....

12 megjegyzés:

Ahama írta...

gyönyörű lett a festés
Milyen festéket használsz?

nöné írta...

Nagyon-nagyon tetszenek a festésed végeredményei. Nagyon kíváncsian várom, mik készülnek belőle!

Zazálea írta...

Jó, hogy végre itt vagy! Szépek a festések, én sosem értem ezt az előfonal dolgot, itt az ideje, hogy utánanézzek! És az anyagok....

Kicsoda írta...

Nekem most jott egy doboznyi tolnai fonal es elofonal, es en is festenek ilyen szepsegeket. Engem is erdekelne, hogy tudsz-e valami jo leirast, mert egyszeruen nem ertem hogy ha fozosen fest az ember, hogy csinal kulonbozo szinu reszeket:-)
A fonas meg gyonyoru!!!

Anice kötős blogja írta...

Minden tetszik, a rózsaszínű fonal és az anyagok a legjobban.

Melinda írta...

Lehet, hogy ritkán jössz, Betti, de ha igen, akkor jössz ám rendesen!:))))
Gyönyörűűűűűűek lettek a festések, kifejezetten irigykedem!;)))
Ami készül, abban a kosárkában, az micsoda? Nagyon ígéretes!:)

bucilla írta...

Köszi lányok:) Olyan kedvesek vagytok!
Ahama: Iberia festékkel szoktam festeni.
Zazálea: Az előfonal. a sodrás előtti állapot, és isteni puha a rikker féle... és jó testes is!
Kicsoda: Vagy több edénybe kell főzni, és bizony ott lógatom olyankor az edény felett, és utána takarítok mint állat... vagy pedig tálcán kell pacsmagolni...jobbat sajna én sem tudok:˙(
Melinda: Az egy Laminaria-Gail hibrid, holnapra kész, és mutatom. Csak azt nem tudom milyen alakja lesz...

mágnes írta...

Szuper izgalmas amiket mutatsz, a kendő pedig külön is felcsigázott, jó lenne minél hamarabb látni. ;-)

Ezek a csodás anyagok, hát csak irigykedem. Amennyire én tudok varrni, ahhoz vétek az ilyen különleges anyag.

Ibcsy írta...

Gyönyörűek a festett fonalaid! Az anyagoknak pedig nem csoda, hogy nem tudtál ellenállni. Én sem tudnék:-)

Barbi írta...

Micsoda színek! :D

Zazálea írta...

Aha. És te sodrod...?

Kriszti írta...

Nagyon szép lett az előfonalad. Még a végén kedvet kapok és megprobálok valami színeset kihozni az enyémből.