2009. okt. 25.

Besodrom

A zöld Thorpe-sapi tulajdonjoga, komoly problémát okozott a fiuk között, így nagyon sürgősen kellett kötnöm egy újabbat páromnak, mert vigasztalhatatlan volt egy egész napon át...
Rikkeréktől nem régiben vettem előfonalat, amiből kettőt összesodortam, majd befestettem ilyenre:

És kötöttem belőle egy ilyet, páromnak, aki most már nagyon boldog, mert szuper meleg, finom puha sapkája van:) Neki nem kell rá bojtocska, sem fonatocska, mert zavarná...

És hogy neki is legyen egy zöld színűje is, ami kevésbé vastag, festettem egyágú előfonalat is, majd besodortam, és ilyen lett:

Ez pedig sodrásra várakozik....

13 megjegyzés:

ercsu27 írta...

Elképesztően szépek! :-)

zazálea írta...

Nagyon szépek! A tempód meg szédületes, komolyan....

Nina írta...

Nem tudom, melyik a szebb, a sapi fonala, vagy a még sodrásra váró, de eszméletlen szépeket alkottál már megint :)))
Csodaszépek, el tudom képzelni, élőben mennyire szépek!!

Melinda írta...

Én már a múltkori festéstől/sapiktól el voltam ájulva... most már tényleg nem tudom, hova legyek...:DDD Fantasztikusan jól néznek ki!:)

Edelweiss írta...

Fantasztikus vagy, szuperek lettek a sapik is. Már nézegetem is, hogyan kellene nekikezdeni, de sajnos pillanatnyilag meghaladja a tudományomat. Nem tudok még elmenni ezeken a leírásokon. :)

Ahama írta...

jaj, de szépek :)

Kicsoda írta...

micsoda szinek!!!

nöné írta...

Hu-hu-hu-hú! Nem, nem mentem át bagolyba, csak egyszerűen ez hagyta el a számat a látottak alapján:o) Eszméletlen, milyen ügyes vagy!

Timici írta...

nagyon szépségesek!

Emőke írta...

Vau! Ezek a szinek!! Hogyan tudtál ilyen szinkavalkádot összehozni? Nagyon szépek!Hogyan kell sodorni a fonalat? Csak úgy kézben?

Kriszta írta...

Fantasztikusan ezek a pasik, az én környezetemben élő pasik is egyből beleszererlmesedtek...! Nagy kérés lenne egy magyar nyelvű leírás, vagy magyarázat? Nem igazán vagyok jó angolból (sem..), de nagyon szeretném megpróbálni...

Cherry írta...

Csodás színek!

Kriszta írta...

Jaj, de drága vagy, nagyon szépen köszönöm és a dícsérő szavaidat is. :) Az emailem: pk.kriszta@gmail.com

Nagyon nagyon örülök!!!!