2009. szept. 7.

Ez+Az

Elkészült egy újabb Gail kendő, amit még régebben kezdtem el, ez is Kauni-ból (100% gyapjú), akárcsak az első, méretei 220cm X 95 cm. Szeretem ezt a fonalat, nem az a nagyon lágy, de isteni a tartása a kétágú fonalnak köszönhetően. Sorsát még nem tudom, vagy elajándékozom, vagy a meskára megy...
Jobb fotót egyelőre nem tudtam róla készíteni, a pirosat nem szereti a gépem:(




Beleböktem néhány részlet erejéig a Beatrix Potter Sampler-be is, nem túl látványos a haladás, de 4 részlettel előrébb jutottam vele. Még mindig annyira tetszik!



Magamnak is varrtam egy kis marok táskát, kávés-zacskót, és vastag közbélést vasaltam bele, ettől nagyon jó tartása lett, mágneszárral csukódik.

14 megjegyzés:

nöné írta...

Nagyon szépeket alkottál! Lenyűgöz ez a fonalad is, bár a múltkori zöldes-sárgásat nehéz űberelni. Klassz, hogy nem olyan sűrűn átmenetes.

Dora írta...

Nekem is nagyon tetszik ez a fonal amit a kendőbe kötöttél! Tényleg nagyon jó, hogy ilyen lassan vált szint.
Pirosat nem lehet jól fotózni. Korrigálni sem igazán lehet utólag.

hortenzita írta...

Nekem is naggyon tetszik a kendőd. A fonalválasztás is király volt! Hogy irigykednék, ha még a fotó is jól sikerült volna... :-))

Nina írta...

Óóóóóó!! Megint mennyi szépség!!
Ez a kendő álomszép! Feketével, isteni elegáns viselet, nagyon tetszik!
Jajj bárcsak tudnék kötni...

A BP valami csodás, még mindig imádom a színeit! Az ollód pedig..!! Meseszép! Új? :) Hol található a neten..? :)

Ibcsy írta...

Ez a kendő csodaszép!!! El vagyok bűvölve:-) Ha esetleg az eladás mellett döntettél, szívesen magamévá tenném:-)

Melinda írta...

Gyönyörűűűű a kendő! Fenem én is a fogam egy Kaunira már nagyon, de nem tudok választani... A bőség zavara...;))

A sampler is nagyon szép lesz! Az ollóőröd nagyon csinos darab.:)

A kistáska meg... Én már a Nőcikédét is igen megcsodáltam!:)

Csicsóné-Melinda írta...

Megint mennyi szépség!:)
A kendőd gyönyörű lett!Szintúgy a kistáska is:)
A BP pedig csodaszép lesz/vagy már az is:)

bucilla írta...

Nagyon kedvesesek vagytok lányok, köszönöm a sok kedves megjegyzést!
Nina: etsy-n vettem az ollót néhány hónapja.

claudius írta...

Nagyon szépek a dolgaid! Csak csatlakozni tudok az előttem szólókhoz, meseszép ez a fonal :)

annaitto írta...

Kendőd GYÖNYÖRŰ!!! Már félkészen élőben is az volt! BP-d jól halad, miniben nem is haladósabb!!!
Ha nyerek a lottón kiadok egy könyvet a munkáidból, - ról... de ezt már ígértem;)

Timici írta...

szépséges lett ez a Gailed, bár a piros nem színem, de ez tetszik:o)
és a maroktáskád anyaga is nagyon tetszik, szuper!

Edige írta...

Látom, nem tétlenkedtél... Nem is tudom, hogy mit dícsérjek, nagyon tetszik minden munkád - most mégis a táskácska áll legközelebb hozzám. Isteni lett!

Barbi írta...

Csodaszép a kendő! :D

mágnes írta...

Nem ragozom: CSODASZÉP alkotások!