2009. aug. 7.

LHN Tűkönyv


Igen régóta nem készítettem ilyen sok türelmet igénylő dolgot, de most valahogy kedvem volt hozzá.....
Vannak új tűim, igen aprócskák, és igencsak hegyesek, amiket nem szeretnék a többiekkel összekeverni, így szükségem volt ezekhez egy tartóra, úgyhogy ez a kis tűkönyv nekik készült. A miniben varrt LHN minta a pedig a fiók mélyén várta a sorsát.... ez lett belőle:




Nagyon szeretek mostanában kézzel varrogatni, és tetszenek az applikált quiltek is, úgyhogy nem fogtam vissza magam, nekivágtam, persze minden terv nélkül, csak próba képpen. Még nem igazán tudom mi lesz belőle, de majd kitalálok valamit... azért megmutatom, hátha valaki más is kedvet kap hozzá....


15 megjegyzés:

Jucuu írta...

Hú, ez valami hihetetlen édes és szép lett! Biztos nagyon jó érzés ilyenben tárolni a tűket. Én is el tudnám viselni. :))

nöné írta...

Jaaaaj, de nagyon csodás! Gyönyörű és aprólékos munka, csak gratulálni tudok hozzá! És persze irigykedni, hogy Te ilyet is tudsz:o)

Csicsóné-Melinda írta...

Nagyon szépen kivitelezted a tűtartót!!
Az applikáció pedig az én fantáziámat is régóta izgatja...kíváncsian várom mi lesz belőle!

Nina írta...

Álomszép!! Nagyon finom elegáns, aprólékos kivitelezés, mestermű :))

Edige írta...

Ilyen tűtartót, azt hiszem, hogy bárki szívesen elfogadna... Az applikációd pedig nagyon ígéretesen alakul.

Ibcsy írta...

Nagyon szép lett tűtartó. Kíváncsian várom az applikáció végét:-)

melcsilla írta...

Mutatós darab lett a tűtartód! Megfelelő helyen vannak most már tűid:)

Christine írta...

Nagyon édes ez a tűtartó!!

Emő írta...

Nagyon-nagyon szép!!!!

Szentpyr írta...

micsoda finom kis darab, hű a mindenit!

bucilla írta...

Olyan kedvesek vagytok lányok! Köszönöm, nagyon örülök, hogy nektek is tetszik!

CsacskaMacska írta...

nagyon szép, finom kis tűtartó, én még nem mertem ilyesminek nekiállni, majd egyszer:-)

helen írta...

Kedves Bucilla! Boldog születésnapot, itt is :)

bucilla írta...

Szia Évi! Köszönöm! :)

Cherry írta...

Nagyon szép kis darab került ki újra a kezeid közül. Nagyon tetszik!