2009. júl. 7.

One Block Wonder készülőben



Mostanában semmit sem készítettem teljesen készre..... így egy fázis-fotót tudok csak mutatni a "One block wonder" quiltemről.
Hogy mikor lesz kész, azt nem tudom, mert anyagot kéne festenem a kerethez, és akkor a szendvicselésről, tűzésről még nem is szóltam, de közben már egy másik takaró blokkjait varrogatom, már amikor van egy kis időm.
Ildinek köszönöm a segítséget nélküle bele sem mertem volna vágni! A szép illesztést még gyakorolnom kell, és az anyagválasztást is, de a féláras anyagok között nincs olyan választék, én meg nem tudtam tovább várni, hajtott a vágy, mióta először láttam ilyen blokkokból álló munkákat.


Eredetileg ilyen volt az anyag, amiből készült, a valóságban nem ennyire rikító:



7 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Bucilla, dezsavűm van (le nem tudnám írni hon-nyelven:)), régen is így rajongtam a műveidért és azt éreztem, rögtön nekem is bele kell fognom. Most csak annyi a különbség, hogy obw-re rég vágyom és gyűjtöm az inspirációt... Megmutatnád esetleg, milyen az anyag eredeti mintája? Nagyon kíváncsi vagyok... Arra is, hogy mekkora szeletkékkel dolgozol... Szabad ilyen műhelytitkokról faggatózni?:)

Szentpyr írta...

Innen nézve bizony csodálatos! Nekem a rózsaszínek hortenziák!:)

bucilla írta...

Köszi lányok:) Katókám, feltettem neked képet róla, és 12 centisek lettek a szeletkéim:) Elég ütős színe van, de mégis kicsit kevés a kontraszt az anyag színeiben szerintem.

hortenzita írta...

Nagyon klassz! Ez az a tipikus technika, ahol fel lehet használni a foltvarrók számára amúgy használhatatlanul nagy mintás anyagokat. Én még gyúrok rá...
Minden elismerésem a tiéd!!!

Timici írta...

mit mondjak nagyon meglepő és szuper! ha lehet mondani a kész munka százszor szebb, mint az alapanyag amiből készült és a blokkon a virágok még jobban hasonlítanak a hortenzia virágfejekre, lenyűgöző, gratula!

Lorix írta...

Szuper lett, nekem is nagyon tetszik! És csatlakozom Timicihez, sokkal de sokkal szebb mint az eredeti anyag :)

Edige írta...

Szuper, hogy megláttad a lehetőséget ebben az anyagban. Én biztosan félredobtam volna, Te pedig egy csodát alkottál belőle. Csak ámulok...