2009. júl. 26.

Amikor nincs kedvem tűzni.......




Nos akkor történik az, hogy már két fedlap is elkészült, de nem jutok el a szendvicseléshez sem, nem hogy a tűzésig..... amikor az OBW- re rákerült végre a keret is, beköszöntött a kánikula, és hát lássuk be, gyilkos meló egy takaró alatt ülve varrogatni 35 fokban....még akkor is, ha csak egy cm vastag vatelinnel lesz bélelve.
A mérete 185 X 220 cm. És az erős színei miatt, amolyan nyár-esti kertben ücsörgős, beszélgetősnek készül...


Így inkább nekiláttam egy újabbnak, amit téliesített lesz, 2 cm vastag vatelinbélést kap, nőcikének készül, ha már a nyárit úgy elrontottam...
Ezt csak szolidan fogom letűzni, mert takarózáshoz az a jobb szerintem...
Az anyag mintája olyan, mintha ecsettel festették volna rá a virágokat, majd ha teljesen kész lesz, készítek egy közelebbit is róla, de ezeket is sötétedésben fotóztam, és a lila így is nagyon kékes rajta...
Mérete 195 X 210 cm.


10 megjegyzés:

Clinique-Bogi írta...

Miket tudsz!? Gyönyörűek!

Zazálea írta...

Neked olyan jól állnak az erős színek, úgy látom. Tűzni nekem sincs kedvem, érthető okokból. Csak nekem most muszáj. :o)))

KicsiKató írta...

Le vagyok nyűgözve... Döbbenet...

F.Gina írta...

Gyönyörű mind a kettő, meg a babatakaród is ! A tűzés-undort meg tudom érteni :))

bucilla írta...

köszi lányok:)
Zazálea: nekem is muszáj, napok múlva lesz 18 a lánykám, és ez is az ajándék részét képezi:)meg aztán gyakorolni is kell;)

Timici írta...

szépséges mindkettő!!!!

Ibcsy írta...

nagyon szépek. csodásak az anyagok:-)

nöné írta...

Nagyon-nagyon tetszenek! Olyan ügyes vagy!

Edige írta...

Nem is tudom, hogy melyik tetszik jobban! Egyszerűen gyönyörűek...

Márti írta...

Óóóóóó, hát ezek gyönyörűűűűűek!!! Nagyon-nagyon tetszenek!!!