2009. jún. 8.

Vegyes-Varrós-Kudarcos



Nehezen vettem rá magam hogy közzé tegyem az összemosott színű takarót.....
mindenesetre megtettem, de vígasztalhatatlan vagyok, és egy hete tök depis is lettem tőle:( Fogott a hátlap, és bár beavattam a gépben, de miután ő egyedül mosódott, ez nem derült ki... így amikor már letűzve kimostam, akkor jött a meglepetés, azután meg a flóraszeptezés, és ennél jobbat nem tudtam belőle kihozni. Azért elárulom, hogy hófehér volt a halvány-rózsaszínű anyag, és hát a kis mintás négyzetek sem hasonlítanak eredeti színükre. Úgyhogy most egy darabig nem akarok takarót varrni...:(


Nőcikének azért tetszik, bár ő is el volt keseredve amikor meglátta.
A mérete 180X210 cm.


Ezt kintre varrtam, már csak egy jó tágas kerti hintaágy hiányzik mellé!


Miután lehangolt a takaró állapota, gyorsan befejeztem ezt a kis képet, hátha a sikerélménytől jobban érzem majd magam... de nem:(
40 ct'-os vászonra varrtam, 1 szállal, minden második lyukba öltve. Meg kellett kurtítanom a mintát, hogy beférjen a keretbe, amibe szántam.


Aztán készítettem Nőcike barátnőinek két neszeszert, nagyon cukikat, le is fotóztam őket annak rendje s módja szerint, mert azokra viszont büszke lehetnék, de jól kitörölte valaki a masináról, (lehet hogy én?) Így mégsem vagyok annyira büszke, annál inkább lehangolt.
Ezek után úgy gondoltam, hogy csak egy dolog segíthet ki a gödörből, mégpedig a mozgás, így azóta kerékpárral járok dolgozni, és bár bazi randa vagyok izzadtan, mégis élvezem, és úgy érzem a lelkemnek is jó! Magamról nincs fotóm, így készítettem egyet a kicsikémről, ő nem izzad, és legkevésbé sem randa, sőt:)


17 megjegyzés:

Márti írta...

Sajnálom a takarót, bár nekem így nagyon is tökéletesnek tűnik!!! Ha nekem ilyenem lenne... :))))
A párna szintén csodás, akárcsak a kép és az a keret... nagyon-nagyon tetszik (szeretném is megkérdezni, hogy honnan lehet ilyet beszerezni?)!!!
A kerékpárod is csuda klassz és az főleg, hogy ilyen sportos vagy!!! ;)

bucilla írta...

Köszönöm a vigasztalást Márti! Ezt a keretet még jó régen vettem, kb 10 éve a Szent László utcai virágpiacon, sajnos azóta nem forgalmazza ott senki:( Pedig annyira szép!

Christine írta...

Szerintem hihetetlenül jól néz ki a takaró!!! Képről egyáltalán nem látszik, hogy el lenne fogva, sőt így szépek a színek. Nekem nagyon tetszik!
A képecskének is olyan jók a színei, hogy csak na!:)

Nina írta...

Én is sajnálom, hogy így jártál, egyszer én is megjártam, fonallal, Victoria Sampler mintánál... Azóta nem mosom a festett fonalakat, anyagokat sem nagyon :)
DE: nekem így is nagyon tetszik a takaró, csodás, hidd el!!
Ha mégsem tetszene a tulajdonosnak - nálam van helye ;) :D

A kis képecskéd annyira kis kedves, ez a keret tökéletes!! (keretezőnél? vagy máshonnan?)

JAjj a sportolás... Irigyellek, ezért is. Bár néha én is rászánom magam, sajnos nem vagyok ebben kitartó :(

Edige írta...

A takaró tényleg tökéletesnek tűnik a kép alapján... Remélem, hogy hamar túlteszed magad ezen a "kudarcon", aztán ismét ilyen csodaszépeket fogsz varrni.

Zazálea írta...

Én semmi szomorúságra okot adó dolgot nem látok a takarón, de az is igaz, hogy ezt Te jobban tudod. Jó a színe, a formája, mindene, biztosan a tűzése is.

Keret: ilyeneket a karácsonyi Vörösmarty téri vásáron szoktunk venni, a képkereteket árusító pasinál. Szépek, szeretem! És a benne való is szép, természetesen!

nöné írta...

Nekem is nagyon tetszik!

Csicsóné-Melinda írta...

Egyet se búsulj kedves Betti!Gyönyörűűű lett a takaró(jó,értem,hogy mást képzeltél és varrtál...az eredmény pedig ilyen lett...de hidd le nagyon szép!
A házikód,a keret pedig igazán egymásra találtak!!

Abile írta...

Nekem is nagyon tetszik a takaró, így rózsaszínűen is! A mozgásterápia nálam is nagyon jól bevált szomorúság ellen! :o)
Nagyon helyes a drótparipád! :o)

Mademoiselle írta...

Ha nem mondtad volna, hogy ez egy összemosódott takaró, akkor azt hittem volna, hogy eleve rózsaszínűre lett szánva. Szerintem így is gyönyörű, tényleg! Éljen a rózsaszín, az az egyik kedvenc színem! :-D

bucilla írta...

De aranyosak vagytok lányok, hogy így vígasztalni próbáltok! Nagyon köszönöm!!! Ennyi kedves szó után máris jobban érzem magam:)

ercsu27 írta...

Óóóóóóó, gyönyörű szép a takaród!

Értem én, hogy nem így tervezted, de ezt mi innen nem tudjuk ám! :-)

A párna is szépséges, meg az összes többi is szépséges! :-) A bicód is, bár én nem vagyok jóban velük, viszont gyalogolok. :-)

Csilla böködéje írta...

A takarót eredeti színben csak te láttad, ez igaz. Viszont!! elhiheted így is irigylésremáltóan szép. a képecske is nagyon tetszik és szuper lett a fénykép is. Hangulatosak nnna. Nyugodjál meg:-D

hortenzita írta...

Szegénykém, annyira sajnálom! Viszont ajánlom, hogy használj színfogó kendőt. Én minden foltvarrott holmit csak azzal mosok és még soha nem fogott semmi össze, pedig volt már olyan takaróm, ahol varrás közben a kezemet is kékre fogta az anyag.
Gyönyörű a hímzett képed és éljenek a sportos csajok!!!

F.Gina írta...

Fotón egyáltalán nem látszik, hogy eresztett a színe, de nagyon sajnállak. Így képen igazán klassznak tűnik :))

Szecsi írta...

Ne bánkódj, szerintem így is szuper a takaró! A Tralala képed is nagyon tetszik, szuper a keret! A párnának pedig az élénk színei fogtak meg!

annaitto írta...

Mindent leírtak előttem a hölgyek: 1 ne bánkódj, 2 ha nem mondod milyennek kellett volna lenni azt gondoljuk hogy ezek az eedeti színek, 3 bárcsak én is lennék ilyesmire képes, 4 még így is gyönyörű!!!!!!!!!! MINDEN MUNKÁD SZERETEM!!!!