2009. jún. 21.

Tűpárnák



A héten nálunk készített vizsga-kirakatot egy végzős dekoratőr lány, neki készült ez a csuklóra való tűtartó, remélem hasznát veszi majd:) A karszalag gumijának végeit nem varrtam össze, mert a méretét sajnos nem tudtam, a párnarész egy kisméretű, fém befőttes-kupakon ül, így nem tudnak áthatolni a tűk.



Ugyan van még néhány tűpárnám itthon, de valahogy olyan, amit a varráshoz használhatnék, olyan nincs, mert mindegyik hímzett, vagy pici, vagy lapos, és hát ugyebár sajnálnám a hímzésbe beledöfni a tűket, és erre a varrás közben nem tud annyira figyelni az ember, így készítettem egy magasabb, nem hímzett fazont, amit Heather Bailey blogján láttam. Innét letölthető!

9 megjegyzés:

Nina írta...

Ötletesek, klasszak, szuperjók!

Ibcsy írta...

Nagyon szépek a túpárnák. Köszi a linket, ennek lehet én is nekiállok:-)

Márti írta...

Nagyon tetszenek, meg is nézem Heather Bailey blogját is !!! ;)

Edige írta...

Nagyon tetszik mindkettő nekem is.

Abile írta...

Húúú, ez a csuklóra-szerelhető is milyen jó ötlet! Nálam mindig máshol van a tűpárna, mint ahol én vagyok... no de így... akár lehetnénk egy helyen is! :o)

Melinda írta...

Nagyon szép lett mindkettő! És nem mellesleg praktikus is.

melcsilla

hortenzita írta...

Érdemes nálatok dolgozni!!! :-)

annaitto írta...

Nagyon ötletesek!!! és szépek... és nőcisek....és....ÜGYI VAGY!!!!!!!!!!!!!!!!

hildiko írta...

Hú de jók, és szépek, meg praktikusak......

Üdv: Ildikó