2009. jún. 13.

Egy lila neszesszer, és új anyagok





Az első procionos festésből származnak a lila anyagok, amiből a neszesszer készült, gondoltam ideje felhasználni őket, bár állandóan nézegetem, valahogy mindig sajnálok beléjük vágni.


Ezeket az anyagokat pedig a héten kaptam meg, még nem tudom mi lesz belőlük, de takaróra gondoltam amikor rendeltem, csak még erőt gyűjtök, és persze szeretnék még hozzá néhány anyagot beszerezni, úgyhogy biztos hogy nem fogom elkapkodni, inkább kivárok egy újabb akciót.


9 megjegyzés:

Maria írta...

Hű, de szép lett a neszesszer, az anyag is, a tűzés is!

Márti írta...

Ez a neszesszer csodaszép lett!!!

nöné írta...

Hű, de szépüek ezek az anyagok! És a neszeszer...

Nina írta...

A nesszeszered mestermunka! Az a kis dísz rajta annyira szép, egyszerű, és nagyszerű!
Kíváncsi vagyok, végül mi lesz az anyagaidból :)

Anice kötős blogja írta...

Helyes a neszi, tetszik a tűzés rajta.

Na és a Kaffe Fasset anyagoktól eláll a szavam, már régóta szemezek velük, csak olyan határozatlan vagyok még.

Edige írta...

A neszi csúúúcs!!!
Az anyagok pedig magukért beszél(né)nek. Nagyon jól választottál.

annaitto írta...

csinoska a nesszeszered!!! Ügyi vagy, mint mindig!!!

Melinda írta...

Csodaszép lett!
Ha majd egyszer felnövök a feladathoz, veszek egy varrógépet, addig csak titeket nézegetlek irigykedve:(

melcsilla

zazálea írta...

Én biztosan béna vagyok, de soha nem értem, hogyan varázsoljátok ti bele a cipzárt az ilyen fazonú cuccokba. Olyan ügyes vagy.... én meg irigy...