2009. máj. 2.

Freshcut™



Az elmúlt 3 héten, egyéb más teendők miatt,nagyon ritkán jutott időm a hobbimra. Hirtelen jött a tavasz, vagy inkább majdnem hogy nyár, így a kert átépítése, és az építkezés, nagyon megkurtította a szabadidőmet. Pedig nagyon be voltam indulva a friss színű anyagaimra, így jött az ötlet, hogy kézzel fogom ráapplikálni a díszítő köröket, így azt útközbe is magammal vihettem, és kihasználhattam az utazással eltöltött időt.


Hát nem szabdaltam túl az anyagokat, szerettem volna ha érvényesül a minta....



Már használom, így kissé gyűrött, bocsánat! És ami a tűzést illeti, enyhén szólva, bőven van még mit gyakorolnom....

18 megjegyzés:

Nina írta...

Csodaszép lett!!!! Bámulatosan jól néz ki :)

Márti írta...

Nagyon szép lett, minden elismerésem!!! :)

Barbi írta...

Egyszerűen fantasztikus lett! Csodásak a színei! És a tűzés!!!! :)))

Princi írta...

Nekem is nagyon tetszik ez a színvilág! Bár az enyém lenne! Tökéletes!

helen írta...

Percekig csak néztem... csodás. Hihetetlen jó! Mint egy álom! És nincs túlzsúfolva mindenféle kis háromszögekkel... Gratula, nagyon ügyes vagy!

hortenzita írta...

Nagyon tetszik és nekem a tűzés is jónak tűnik, gratulálok! Kár hogy nem írtad, mekkora.

Csilla írta...

Szép tavaszias színek. Nekem is nagyon tetszik és szerintem a tűzés is jó lett.

bucilla írta...

Köszönöm lányok:)
Hortenzita: a mérete 150X190 cm.

Judilla írta...

Szupeeeeeeeer!!:D

Edige írta...

Nekem nagyon rendben levőnek tűnik a képek alapján. Örülnék, ha így tudnék tűzni, mint Te.

annaitto írta...

CSÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚCS lett!

majonez írta...

Én meg semennyire nem tudok tűzni, szóval nekem ez a takaró az elérhetetlen ÁLOM!!!

Phan írta...

Fantasztikus az összhatás, csodálatos munka! :)

Aranyalma írta...

Ez igen!

tűzlili írta...

szerintem csodaszép lett!!!
Annyira jók a színek....

All things beautiful írta...

Your quilted project is very lovely. How do you do the quilting?

Szentpyr írta...

hűűűűű meg persze haaaaaa is:)! csodálatos darab!

EL RINCON DE CHELO írta...

Que bonito!! besos

Chelo