2009. márc. 21.

Még csak egy terv ...



Most, hogy végre eljött a tavasz, nekem is egész más hangulatom lett:) Olyan szépen besütött a nap, hogy kedvet kaptam a varrószobámban pakolászni, így előkerült egy tavalyi anyagszerzeményem, amire itt tettem szert. Heather Bailey tervezte őket, igazán friss tavaszi hangulatúak :)




Egy takarót szeretnék belőle hamarosan varrni, valami olyat, ami nagyobb darabokból fog állni, hogy érvényesüljenek a nagy virágminták. Azt hiszem takarómániás vagyok, legyen az szőtt, kötött, horgolt, vagy varrott... Mindig hangulatomtól függően veszek elő belőlük esténként. Nálunk amúgy is abszolút használatban vannak ezek, mert senki sem használ normál paplant, inkább több rétegben takaróznak, ehhez ragaszkodnak régóta a gyerekeim, éveken át minden ősszel bepróbálkoztam, hogy akkor most lecserélem paplanra, mert jön a hideg, és könnyebb egy huzatot mosni, mint egy egész takarót...
Mostanra feladtam a harcot, és én is ezeket használom, így legalább van értelme évente legalább egyet varrni!


Heather blogját itt nézhetitek meg, a galériája pedig itt található, érdemes nézelődni, engem nagyon inspirál:)


18 megjegyzés:

Anice kötős blogja írta...

Nagyon ígéretes anyagocskák!
Én egy vagány nyári tatyót is csatolnék a takaróhoz belőlük!

Ejjkukk írta...

Azta!!!!! Nagyon szépek! Biztos nagyon csodás lesz!!!

zazálea írta...

Nagyon szépek! Megnéztem a hölgy honlapját, mint az álom...mondd, mennyibe kerül a szállítás Arizonából Mo.-ra? Megnéztem az árakat, ha jól számolom, akkor 1000 Ft/45 cm-es anyag, ez létezik? És mennyi idő alatt kaptad meg a rendelt dolgokat? És hogyan fizettél?...
Na, talán más nincs. Köszönöm, ha válaszolsz! :o)

bucilla írta...

Élőben még szebbek:)))
Zazálea: megpróbáltam utánanézni, de már nincs meg semmilyen számlám róla, de tuti megírják ha megkérdezed őket! Arra emlékszem, hogy sokáig vártam rá, mert mielőtt megnyílt a webshop, akkor adtam le a rendelést, mert volt early birdie akció:) vagy mi is... sajnálom hogy nem tudok normális infót adni róla:(((

zazálea írta...

Minden infó infó, így most az a legfontosabb, hogy ezek szerint, ha írok, válaszolnak. :o)
Köszönöm neked!

Zsukka írta...

Jajj, ezek gyönyörűségesek :o)! Nekem is utána kell néznem a rendelésnek!

nöné írta...

Csodás anyagok, és nem fonal! Nagyon-nagyon várom a végeredményt!

Márti írta...

Ezek az anyagok... álomszépek!!!

Anice kötős blogja írta...

Én Angliából rendelnék, mindenesetre ott is meg Németországban is néztem már mind a fonalakat , mind az anyagokat.Ugyanezek is megkaphatóak.

Ányi írta...

Külön is nagyon szépek ezek az anyagok, együtt meg különösen! Jó varrócskázást! Csinálj a takaródhoz párnát is :-)))

Timici írta...

szuper anyagok, mindet elfogadnám:D biztos nagyon szép takarót varrsz belőlük;o)

Szecsi írta...

Te takarómániás vagy, én pedig táskamániás. Nekem az ilyen fantasztikus anyagokról mindig a táskák jutnak az eszembe:))

Janka írta...

Látom, már megint valami csoda készül!Nézz be hozzám, van egy kis meglepetésem a számodra ! http://needleworkalbum.blogspot.com/

Sofie írta...

Tényleg nagyon vidámak a színei, kíváncsian várom az új takarót:-)

katica írta...

Kukkants be legyszi a blogomba :o)

majonez írta...

Olyan csodaszépek ezek az anyagok, kedvenc árnyalataim mind feltűnnek rajtuk. De nekem nem való, ez csakis annak aki szépen varr, vagyishogy neked, én csak elpazarolnám, sajnos. Nagyon várom hogy mi készül belőlük!

Csilla böködéje írta...

Nagyon szépek ezek az anyagok. Csodálatos friss élénk napsütéses virágos hangulatú mindegyik. Csodásak. Várom a takarót!

disa írta...

感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社,徵信,徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,離婚,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人